Összes oldalmegjelenítés

2009. július 5., vasárnap

Pocakfotó

Na, a mai nap is eltelt, persze az éjszakám nem volt a legjobb, még jó, hogy írtam, hogy mostanában elég jókat alszok. Hát a tegnapi nem ezek közé tartozott. A levegő végülis jó volt, huzatoltunk a lakásban éjszaka és 7-ig tudtam is aludni, de eléggé éberen aludtam. Reggel pakolásztam, kitapétáztam a pelenkázóba a fiókokat, meg a konyhába pakoltam rendet, míg Csongi lefestett két ajtókeretet. Aztán elkezdtük az ebédet készíteni, ami ma lecsó volt, de most nem tudom, hogy emiatt-e, de égett a nyelőcsövem, holott pár napja meg megittam majdnem egy liter paradicsomlevet. Úgyhogy most megnézem, hogy holnap mit érzek majd ebéd után, remélem nem jön ki a végére még ez is… Egy kicsit lepihentünk, majd kimentünk Tőserdőre fagyizni, meg sétálni egyet a parton. Az időjárás, hát mondják itt az esőt, aztán sehol semmi, a hőfok megint magasan volt, ráadásul a holnapi napra is meleget mondanak. Na, legalább a ruhák hamar megszáradnak. Most úgy sem készülök sehova sem, nagytakarítás vár rám, meg sütés-főzés. Meg pihenés. És akkor a pocakfotó, így 37. hetesen:


2 megjegyzés:

  1. Hú, mekkora a pocakod már neked is! :)) Egyébként lehet, hogy a gyomrodat kicsit nyomja a baba, aztán ilyenkor a sav bizony feljebb megy a kelleténél. Próbáld meg a Renny-t, vagy pár szem háztartási kekszet enni. Nekem bevált.

    VálaszTörlés
  2. Gondoltam, hogy a savammal van gond, de csak azért furcsállom, hogy még pár napja paradicsomlevet ittam, elég sokat, aztán azzal nem volt gond. De ma is figyelem a jeleket, aztán, ha ma is kijön, akkor hanyagolom ezt a kaját. Gyógyszert én csak végszükség esetén veeszek be... de azért köszi a tanácsot!

    VálaszTörlés