Összes oldalmegjelenítés

2009. július 2., csütörtök

Az utolsó úszás

 


Hát ez is megvolt, mondhatnám… És jól is esett, igaz, az öltözködés egy procedúra számomra, de maga az úszás azért javít ezen. Megint Ágival mentem, megint végigbeszéltük az úszást, de ¾ órát ismét úsztunk. A lábaim és a kezeim, mint az ólmok, eléggé vizesek már és hát a vízben csak azt éreztem, hogy arra is figyelnem kell, hogy fent tudjak maradni. Persze a végére lelappadt, úgyhogy jót tett neki. Reggelente mindig azt veszem észre, hogy alig tudom behajlítani az ujjaim, mire rájövök, hogy a kecses kacsóm helyett most dundi ujjak vannak… Hát ez van. És a lábam is ilyen, a papucsot kitölti az egész lábfejem, holott eddig szellősen fértem bele. Na, mindegy, gondolom ez szülés után elmúlik. Egy jó dolog van, hogy a szandimba beleférek és kényelmes is, az idő is engedi, hogy abba mászkáljak. Szóval megvolt az utolsó úszás, ami azt jelenti, hogy 21 alkalommal mentem el, az utóbbi időben már heti kétszer. Lehet, hogy hiányozni fog jövőhéten, de mostmár nem szeretnék kockáztatni, így biztos nem kapok el semmilyen fertőzést. Úgyhogy ezentúl aktív pihenéssel fogom tölteni a napjaim. Holnap megint megyek ctg-re, aztán elindítom a gyást is, úgyhogy mennem kell pár helyre, de jövőhéten elméletileg a ctg-n kívül nincs más programom. Mivel a konyha kész, általában főtt kajával várom haza Csongit. Ma, időhiány miatt (mivel tíz után érkeztem), brassóit készítettem, meg egy kis főzős pudingot.


Bogyót megint lightosan érzem, de mostmár tuti a helyszűke miatt, illetve a meleg miatt is (gondolom), a lakásban 26,5 fok van, pedig még a ventilátor is megy. Éjszaka kiszellőztetünk (ahogy eddig), és holnap reggel becsukjuk az ablakokat, meglátjuk, hogy tartja-e a hűvöset. A tegnap éjszakám jó volt, ment a venti, úgyhogy kavarta a levegőt, a szokásos mosdóba menetelek megvoltak, Bogyót nem éreztem, illetve nem zavart az alvásban (nem nagyon szokott), úgyhogy viszonylag kipihentem magam. Persze öt után keltem, de délután megint sikerült másfél órát pihennem, így kibírható. Egyszerűen reggelre már elfáradok a sok forgolódásba és kényelmetlen már bármilyen póz, úgyhogy inkább kikelek az ágyból, aztán ha tudok, akkor lepihenek napközben is. Ma ebéd előtt úgy kinyomta magát Bende, hogy már sajnálom, hogy nem volt a telefon a közelembe, hogy lefényképezzem, mert szabályosan jobb oldalt egy nagy puklim volt. Amikor háton fekszem, nem mindig érzem, hogy mozogna, inkább akkor nyomja ki magát, általában ha oldalt fekszem, akkor jelentkezik be, illetve amikor ülök. Furcsa lesz majd biztos, amikor már kint lesz, de már várom is…


Na, szép lassan felkerülnek a pincéből is a konyhai felszerelések, azokat mosom át, illetve keresek nekik helyet…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése