Összes oldalmegjelenítés

2009. július 6., hétfő

Aktív pihenés kezdete

Na, a mai reggelem is jól kezdődött, mivel az éjszakai mosdóba menetel minimum háromszor megtörténik mostanában, így a harmadik résznél nem tudtam visszaaludni. Ez hajnal fél négykor volt. Hát gondoltam, nem forgolódom tovább, mert a forgóim is kivoltak, meg értelmét nem láttam, így kijöttem netezni négykor. Számítottam rá, hogy előbb-utóbb utolér az álmosság és akkor visszadőlök, úgyhogy olyan fél hat fele vissza is feküdtem és fél nyolcig aludtam. Persze hajnalban vagyok a legaktívabb, a levegő nagyon kellemes, nem dagadt a lábam, tele vagyok energiával. De hát nem kezdhetek el porszívózni, hiszen Csongi is békésen alszik, meg a szomszédok is elüldöznének. Na, mindegy, végülis a kinti levegő sem melegedett olyan gyorsan, így elkezdhettem én is nagytakarítani. Persze először bedobtam a babaruhákat újra mosásra, mert kb. 3 hete mostam ki őket és így terveztem, hogy ha eddig nem születik meg Bende, akkor egy újabb mosás-vasalás vár még rám.. Tegnap szépen szétszelektáltam őket méretileg is, úgyhogy nem lesz gond az első időszakban, fel vannak címkézve a fiókok. A kórházi pakkomat is bepakoltam már, tehát lassan indulásra készen vagyok. Délelőtt a kis- és nagyszobát takarítottam ki, ebéd után egy kicsit pihentem, majd jött a vizes-blokk, meg a konyha és előszoba. A ruhákat összeszedtem és holnap reggel vasalom ki őket, amikor nincs az a nagy meleg. Meg úgy készülök, hogy ismét kelek kb. 6 órakor és akkor szépen átjövök a nagyszobába és miközben tv-zek, majd vasalok. Úgyhogy ezzel is megleszünk. Ezután már tényleg csak a pihenés marad, illetve a mindennapi ebéd főzés. Hétvége körül jön fel anyósom Darival, úgyhogy nem fogok unatkozni. Meglátjuk még, hogy milyen programokat találunk ki, bár ha ilyen jó idő lesz, akkor én tuti csak estefele mozdulok ki a lakásból, vagy még korán reggel.


Bende Bogyót egész nap alig éreztem, igaz, nem is nagyon volt időm figyelni rá, bár néha azért ledőltem egy picit, mert a bokám az rendesen bedurrant. Most, hogy itt ülök és írom a blogot, közben áztatom is a lábamat, érzem, hogy folyamatosan mocorog a kis drágám. Meg a jobb oldalalamnál már megint megfeszült, úgyhogy ficereg rendesen. Persze amikor videózni szeretném, mindig abbahagyja, úgyhogy vannak pocakvideóim, ahol nem látszik semmi, csak a pocakom, mert urasága ilyenkor szégyenlős.... Pedig olyan édesen oda tudja dugni magát. Most egy kisebb "alkatrésszel" találkoztam, valószínűleg a talpicskája volt, de nem merem bizton állítani. Már nagyon kíváncsi vagyok rá... De még a számítások szerint van 19 napom hátra. Hú, nagyon a véghajrában vagyok már...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése