Összes oldalmegjelenítés

2009. július 3., péntek

Harmadik ctg és a gyás elindítása

A tegnapi éjszaka ismét jól telt, tárva nyitva voltak az ablakok, így egy kis huzattal lehűtöttük a lakást. Az első mosdóba menetel után még Csongival pár szót beszélgettem, mert szegénykém nem tudott aludni, de azután én bealudtam, persze nem sokra rá megint mennem kellett a mosdóba, de mindegy. Viszonylag elég hamar vissza tudok aludni, viszont a hajnali órákban már kényelmetlen, akárhogy fekszem, így ma is ötkor keltem ki az ágyból. Egy kis netezés után reggelizés és elindultam a kórházba a harmadik ctg vizsgálatra. Nem a szokásos asszisztens volt, hanem egy helyettes, így nem igazán volt topon. Bendét alig találtuk meg, először a szíve 210 körül mozgott, mondtam, hogy baj, ha ennyi, így kerestük tovább, végül beállt, de a mérés alatt kb. 5-ször kerestem újra a szívhangját, mert elmozdult. Igazából nem volt fent, csak forgolódott, mert ilyenkor kiugrott ugyan a görbe, de nemsokra rá már vissza is állt. A méhtevékenységem nulla és furcsa, mert tényleg nem is éreztem semmit, viszont negyed hétkor megint volt egy kis görcsölgetésem. Doki szerint ezek már jóslók, csak rendszertelenek még. Mivel a helyettes nem volt topon, megint jó 40 percet voltam a gépen, úgyhogy el is ültem magam. Ezután átmentem a terhesgondozóba, hogy kérjek egy igazolást, hogy holnaptól el tudjam indítani a szülési szabadságomat, persze ott is helyettes volt, aki még nem készített ilyet. Na, átment a védőnőkhöz és végül kaptam egy igazolást. Ezután kerestem a dokimat, aki ki volt kapcsolva, mint kiderült, szabin van, így egy másik doki ellenőrizte le a ctg eredményt, és annyit mondott, hogy 6 nap múlva menjek vissza, mert ez a péntek, elég gázos, mivel a dokim nem mindig van bent. Szóval jövőhéten csütörtökön megyek legközelebb (azt a napot néztem ki a szülésre…). Visszamentem a ctg szobába, hogy időpontot kérjek, de ott még mindig káosz volt, úgyhogy egy kis idő után kaptam csak időpontot, végül elindultam a háziorvoshoz. Ott persze nem volt jó az az igazolás, amit adtak a terhesgondozóba, de azt mondta az asszisztens, hogy mindegy, a kiskönyv itt van és akkor lezárja a mai nappal a táppénzt, úgyhogy mehetek a munkahelyre, intézhetem a gyást. Így háziorvos után el is indultam a csajokhoz, amúgy is menni akartam, mert a leadott négy hetes táppénzes papírok helyett csak kettőt számfejtettek és fogalmam sincs, hogy miért csak annyit. Persze Győrbe kell küldeni ezeket a papírokat és aki intézi, jelenleg szabin van, de mondtam a csajoknak, hogy akkor most hoztam még pluszba 5 hetet és szeretném, ha hóközibe kifizetnék, mert igencsak kevés pénzt utaltak, aztán kiadásaink meg lesznek ebbe a hónapba. Ugye a szülés és még persze az autó műszakija is lejár és meg is kellene csináltatni addig, szóval így pénz nélkül nehéz lesz. Jó két órát beszélgettünk, meg együtt ebédeltünk, majd én bementem és bevásároltam (ha már hipernél voltam). Bevásárlás után pedig irány haza, itthon egy kicsit pakolásztam, de a lábaim úgy bedagadtak, hogy muszáj volt egy picit lepihennem. És akkor holnapra tervezzük a maradék három ajtó első festését, vasárnap meg a másodikat, úgyhogy lassan ezek is meglesznek… Jövőhéten az aktív pihenésnél úgy gondoltam, hogy ugye mindennap ebéddel várom haza Csongit, illetve nagytakarítást tervezek, meg újra kimosom a rucikat, meg átvasalom őket, úgyhogy mostmár ezt is le tudom. Tényleg csak Bogyó fog hiányozni. Illetve pihenni is szeretnék sokat, bár biztos unalmas lesz, de ezek lesznek az utolsó ilyen napjaim, ki tudja, mikor lesz legközelebb ilyen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése