Összes oldalmegjelenítés

2009. július 11., szombat

Megérkeztem - örömhír

 


„Itt vagy velem, mint egy új remény


Az éjszakát felváltja a fény


Csak egy perce élsz, nézlek boldogan


Úgy vártam rád, édes kisfiam…”


 


Örömmel tudatom a kedves blog olvasóimmal, hogy várva várt kisfiunk, Bendegúz úgy döntött, hogy kíváncsi erre az Életre és 2009.07.11-én 8:35-kor megszületett 3000 grammal és 50 cm-rel.


 


Alulírott – Bende Bogyó – lakásbérleti szerződésemet felmondták és az általam bérelt helyiség elhagyására köteleztek. Ennek okáért nem megfelelő viselkedésemet (a környezetem állandó zaklatása, izgés-mozgás, stb...) nevezték meg. Elárulom, hogy a látszat ellenére szívesen költöztem ki. Eddigi helyem az alkatom miatt, a csintalanságok elkövetéséhez egyre szűkebbnek bizonyult. A kilakoltatás fáradalmait egy óriási alvással pihentem ki, ezután felfrissülve, méltán éreztem úgy, hogy az új helyemen is Én vagyok az úr. Megérkeztem, mindenkit puszilok: Bende Bogyó


 



 


Amint hazaérkezünk a kórházból és egy kis erőre kapunk, jövünk a részletekkel és a további képekkel! Puszi mindenkinek: Bende Bogyó, Apa és Anya


 


„Mikor megszületik a várva várt gyermek,


az Élet dolgai új értelmet nyernek,


Apaszív, Anyaszív dobban meg egy párban,


új fénnyel ragyognak a világra hárman!”

5 megjegyzés:

  1. Hát, isten hozott Bende ezen a világon!:) Kívánok neked minden jót, amit lehet, anyunak pedig sok-sok tejcsit, apának is gratulálok ehhez a remek kis fickóhoz! :))

    VálaszTörlés
  2. jaj, még a hideg is kirázott, majdnem Csongi születésnapja!!! :))))))))) Isten hozott Bende Baba!!! Sok boldogságot kívánok Nektek, most már Ti is babázhattok!!! Nagyon édes kislegény. :)) sok puszi

    VálaszTörlés
  3. Üdvözlet Bende bogyó a világon! Gratulálok Angie Nektek, és sok boldogságot, örömöt kívánok a kis Bendével! :)

    VálaszTörlés
  4. Ugy hallottam ketten vagytok màr. Gratulàlok ehhez a csodaszép kisfiuhoz Nektek! Sok puszi Nektek, meg kivànok sok tejet, sok boldogsàgot és minden jot!

    VálaszTörlés
  5. Drága Angie! Ezúton szeretnék Nektek gratulálni a kis Bende érkezéséhez! Szép nagy baba lett, és az a hajkorona!!!! :o) Tündéri! Kívánok Nektek jó egészséget, sok tejcsit, és rengeteg örömöt a kiskirályfihoz!

    VálaszTörlés