Összes oldalmegjelenítés

2009. július 7., kedd

Minden készen áll Bogyó érkezésére

Tegnap este olyan vihar jött egyik pillanatról a másikra, hogy hirtelen be kellett csuknunk az ablakokat, de végül a hangja nagyobb volt… Viszont megint jó kis friss levegőben tudtunk aludni. Ma hajnalban megint sikeresen felébredtem fél négykor, de ma vissza tudtam aludni, úgyhogy hat után keltem végül. És ahogy elterveztem, elkezdtem kivasalni a tegnap kimosott babaruhákat és kellékeket, úgyhogy mostmár a nagytakarításon is túl vagyunk, meg a vasaláson is, tehát nagy-nagy szeretettel várjuk a kis Bogyókánkat a kis családunkba. A vasalás majdnem két órán át tartott, ezután már nem volt kedvem lemenni a kisboltba, így olyan ebédet készítettem, aminek az alapanyaga itthon is megtalálható volt. Holnapra viszont krumpli-levest terveztem egy kis amerikai palacsintával (ez nekem jobban ízlik, mint a hagyományos). Illetve Csonginak jön a szülinapja (10-én) és jó lenne sütni ezt-azt, mivel ilyenkor a munkahelyére is szoktak vinni az ünnepeltek egy kis nasit. Szóval még erre is készülnöm kell, aztán inkább előre sütök, mint majd csütörtök este dobjunk össze valamit. Közben megtudtuk, hogy pénteken jön anyósom Darival és úgy néz ki, hogy a hétvégéig maradnak is. Mára ismét bedagadt a lábam, pedig nem is erőltettem meg, úgyhogy ma ebéd után megint felpolckoltam és pihentem. És reggelre úgy fájtak a kezeim, mert azok is be vannak dagadva és ilyenkor olyan nehezen indulok a napnak…ez a délutáni szieszta után is megmaradt, ilyenkor alig tudok fogni valamit, úgyhogy már ez is kezd kellemetlenné válni. Nemsokára jön egy kismama barátnőm, 20 héttel van „lemaradva”, megnézi a rezidenciát, meg pletykálunk egy kicsit. Sütöttem egy adag muffint, hogy azért valamivel tudjam várni, úgyhogy most azok is hűlnek, én meg addig pihenek. És akkor holnap jövök…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése