Összes oldalmegjelenítés

2009. július 10., péntek

Születésnap

Először is boldog születésnapot kívánok Csonginak, akit én nagyon-de nagyon szeretek.



Sajnos nem lesz születésnapi ajándéka a kisfia születése, mert nagyon úgy néz ki, hogy Bende Bogyó nem akar mostanában kibújni. A tegnapi nap is eltelt, elmentünk egy ismerős pároshoz, majd hozzánk jött egy ismerőse Csonginak. Míg ők a nagyszobában beszélgettek én ruhástól bealudtam a kisszobába. Azt hiszem ismét jót aludtam. Reggel pedig időben keltünk, Csongi bevitte az előző napokon sütött sütiket és pogácsákat a munkahelyére, majd én is mentem nemsokra rá, hogy a kocsit elhozzam, mivel jött anyósom Darival és értük ki kellett menni a vasútállomásra. Hazajöttünk, megebédeltünk, most pihenünk és várjuk haza Csongit, hogy mehessünk focizni. A lábam dagad folyamatosan, úgyhogy most is polckolom, tehát pihentetem.


Bende baba folyamatosan feszíti a hasfalam, illetve mocorog is csendesen. Néha vannak jósló fájásaim, tegnap már elkezdtem mérni az időt, de ezek még mindig rendszertelenek és elég hosszúak… Ma még nem éreztem. Holnap pedig ismét hétforduló, tehát jövök az aktuális hírlevéllel…

1 megjegyzés: