Összes oldalmegjelenítés

2009. július 9., csütörtök

Negyedik és ötödik ctg is...

Tegnap este egy barátnőmékhez mentünk ki a szomszédos faluba, ahol jól eltel az idő. Még hazafele beugrottunk egy hiperbe, mert a pogácsához hiányzott pár alapanyag, úgyhogy kb. fél 11-kor érkeztünk haza. Én le is feküdtem, mert úgy éreztem, hogy fáradt vagyok, de nem bírtam elaludni. Kavarogtak a gondolatok a fejemben, meg a fogaim is elkezdtek fájni, először a bal alsó, majd a bal felső is és mivel bal oldalt feküdtem, hát átfordultam a másik oldalamra, hátha azzal tudok segíteni. Végül elmúlt a fogfájás és én be is aludtam. Viszonylag jót is aludtam, a mosdózás után is könnyen visszamerültem, úgyhogy fél hatkor keltem ki végül.


Ma ugye 7:45-re voltam ctg-re rendelve, be is kerültem időben, Bogyót sem kellett felkelteni, mert a második tíz percben felébredt magától és mozgott rendesen. Viszont az első tíz percben a gép kimutatta, hogy van fájásom, de a baba nem reagál rá. Egyébként éreztem a fájást, egy kisebb menstruációs görcshöz hasonlítanám. Szóval végeztem az első 20 perccel, így mentem és kerestem a dokim. Persze kiderült, hogy szabin van még a héten, így megint ahhoz a doktorhoz kerültem, aki a múlthéten nézett meg. Mondta, hogy amikor fájásom van, a baba szívverésének is nagyobbnak kellene lennie, úgyhogy ezzel nem volt megelégedve és visszarendelt délutánra, vagy osztályra már feküdhetek is be. Mondtam, hogy akkor jövök délután és akkor megnézzük, mit produkál ez a kis úrfi. 12:20-ra kaptam időpontot, persze egyből bepánikoltam, hogy baj van, így Csongi is elkéredzkedett a munkahelyről és jött velem. Mivel megint időben érkeztünk, így délben már a gépen feküdtem, addig éreztem, hogy mocorog, ott viszont végig aludt volna, ha az asszisztensnő hagyja, de kb. 5* rázta a hasamat. Na, akkor méltóztatott az uraságának egy-két mozdulatot produkálnia, de egyébként vígan aludt volna még. Mivel ebédidőben lettünk kész, így várnunk kellett a dokira, és a reggeli dokit nem találtuk, így egy másik nézte meg az eredményeket. Kérdezte, hogy érzem normálisan a baba mozgását, mondom igen, akkor minden rendben. Még rákérdezett, hogy mikor megyek a köv. uh-ra, mondtam, hogy jövőhéten kedden, így ezt az időpontot nézte ki ctg-re is. Így visszamentünk a ctg szobába és kértem időpontot, ott meg kiderült, hogy a dokim is bent van a kórházban. Felhívtam, megbeszéltük, hogy az első emeletnél találkozunk. Ránézett mind a két eredményre és mondta, hogy jó, akkor jövőhéten kedden jöjjek újra. Szóval egy kicsit nagyobb volt az ijedtségem, mint gondoltam. Azóta is folyamatosan érzem, hogy mocorog Bende baba, illetve nemrég megfeszült ez egész hasam a köldököm felett, de ismét bemozdult, úgyhogy egy kicsit megnyugodtam. Holnap jön anyósom Darival, szóval programjaink is biztos lesznek, bár az is lehet, hogy itthon pihenünk, míg Csongi dolgozik, aztán megyünk majd erre-arra. Hétvégén meg meglátjuk, hogy mit találunk ki. Ja és a fogfájás napközben is megvan, de csak ha eszek, utána kezd el fájni. Még várok vele egy picit, remélem, hogy nem kell mennem sehova, hiszen márciusban nézettem át a fogaimat, akkor minden rendben volt. Hát most ennyit…

2 megjegyzés:

  1. Most már lassan vegyél vissza a tempóból, pihenj sokat, készülj Bende Baba érkezésére, mert mindjárt itt az idő....Ha 22én születne, akkor kereken három hónap lenne a lurkóink között. :))) én arra a napra szavazok. :)))

    VálaszTörlés
  2. Tényleg igaza van Bambinak, most már inkább pihenned kéne, mert aztán, ha Bende megérkezik, onnantól kezdve hosszú évtizedekig nem lesz egy nyugodt napod sem. :))) Én most jutottam el így 5 év után, hogy végigalhatom az éjszakát, és végre a kezembe fogtam egy könyvet, és egy hét alatt el is tudtam olvasni.:)) És most már akár bármikor úgy dönthet a Bende, hogy elég volt a biztonságból és inkább szeretné meglátni a kinti világot.:))) Pusz nektek! :))

    VálaszTörlés