Összes oldalmegjelenítés

2010. július 24., szombat

Negatív

Tegnap sikerült egy kis vizeletet gyűjteni, így egy órakor
el tudtam vinni a doktornőhöz. Mondjuk nem volt egyszerű, mert már tíz órakor
ráraktam a tasakot, aztán hagytam, hogy aludjon. Persze egyszer felébredt, meg
feszengett, gondolom nem volt jó érzés, hogy rajta van a tasak, de pont azért
adtam rá alvásidőbe. És végül nem is akkor pisilt bele. Ebédeltünk és majdnem
egy óra volt, mire egy picit belepisilt. Már azon gondolkoztam, hogy újat adok
rá, mert egy kicsit meg is izzadt, de végül „teljesített”. Gyors le is vittük a
doktornőhöz, aki megnézte és hála negatív lett. A láz is lement, mert reggelre
csak hőemelkedése volt, 37,5, így most vasárnapig még a panadolt fogja kapni
(meg calciumkidet és c-vitamint), aztán reméljük, hogy nem is jön vissza a
láza. Jövőhéten pedig ismét vinni kell a vizeletet, mert eltelt egy hónap és a
nephrológus kérte a havi kontrollt. Hiába volt most ez a vizsgálat. No,
mindegy, majd kedd-szerda körül újra próbálkozunk. 

És pár kép (szemüvegesek), a függőhintában: 





Jövünk a doktornénitől (bár nem látszik, de az egész teste tele van melegkiütéssel): 





És ma Csongi ráadta az úszószemüvegem, hát így nézett ki:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése