Összes oldalmegjelenítés

2010. július 27., kedd

Kicsit hűvös hétvége…

Hát eltelt úgy a hétvége, hogy Bende láztalan volt. Illetve
péntek reggel óta nincs semmi baja. Furcsa, hogy még éjszaka hűtőfürdőzni
kellett, mert 39,5 volt, aztán reggelre meg elmúlt neki. A melegkiütések is
kezdenek elmúlni, bár én már arra is gondoltam, hogy allergiás az öblítőre.
Eddig a Gabi Textilöblítőt használtuk, ami gyerekbarát, de elfogyott nemrég és
a mi öblítőnkkel öblítettem a gyerekruhákat is. Meg amikor a szülőknél voltunk,
ott is mostunk ruhákat és hát nem vittem az öblítőt, így most átválogattam a
rucikat és újra kimostam őket, mert azóta beszereztük a textilöblítőt. És hogy
most a hidegtől-e, vagy attól, hogy újra a régi illatú ruháit kapja, múlnak a
pöttyök. Szombatra már olyannyira tele volt a teste, hogy az arcán, lábszárán
és a fején és mindenhol kis piros pöttyös volt. Viszketni nem viszketett,
egyedül a karján lévő hosszú újjú body irritálta őt, de végülis elvolt a
pöttyökkel. Aztán szombaton elmentünk egy ismerős baráti pároshoz, volt egy kis
tárcsán sütögetés, meg dvd-zés (Avatar), meg beszélgetés. Bende kutyázott,
császkált a kertben, jól érezte magát. 








Vasárnap pedig itt volt Talma a gokartpályán. Mivel esett az
eső, csak a végére mentünk ki, de így legalább a dedikálásnál nem kellett sokat
várni. Illetve kapott Bende egy motoros lufit, amit azóta már szétdurrantott:





No, meg segített nekem a képeslapokat összeválogatni:





Tegnap pedig eljöttek hozzánk Lénáék. Itt is készült pár
kép. Aranyosak voltak megint a gyerkőcök, Léna hintáztatja Bendét:



Bende hintáztatja Lénát:





Léna a beszéddel van előbbre, Bende pedig a sétálással, így sétálni
tanul Léna Bendétől:





Persze a segítség nem maradhatott el Csongi személyében. 

Egy év múlva pedig fel sem fog tűnni, hogy ki járt (és beszélt) először...

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól van Bende. :) A kiütések nem csak a meleg rovására írható, a láztól is kaphat kiütéseket. Lassan elmúlnak. A két kis manóka így együtt nagyon aranyosak. Készülhetünk egy esküvőre is? :D

    VálaszTörlés