Összes oldalmegjelenítés

2010. július 9., péntek

Motoros

 Csak gyors jelentkezem, mert már ebédet kellene készítenem és pakolnom is, mivel ma délután megyünk a nagyszülőkhöz és csak jövőhéten kedden jövünk vissza. Már a gyerkőc ruháit kipakoltam, most jönnek az egyéb dolgai (gyógyszer, ilyenek), aztán a mienket is össze válogatom. Közben meg főzöm a levest és főzeléket. És már kész van a szülinapi tortájuk a fiúknak. Na, jó, nem tortaforma lett, mert Bendéé őzgerincbe van, Csongié pedig téglalap alakú, de e célból készítettem őket. Bendének túrós-barackos lett, Csonginak meg lekváros-mascarponés piskóta. Az előbbit már megkóstoltuk, ízlett Bogyónak. Aztán még vasárnapra szeretnék készíteni egyet, hogy legyen azért a szülinapján is, de ezt majd anyáéknál elkészítem.  

A héten ahogy sétáltunk, megláttuk egy ismerősünk motorját az utcán, hát ki is próbáltuk. Mármint csak felült rá Bende, mert azért menni nem mentünk vele. De azt az arcot, hogy tetszett neki, hogy ő ekkora motoron ülhet:

Hát igen, vagy motoros lesz, vagy focista, vagy táncos. 

És most jött a postás, mert meghozta Bende első szülinapi ajándékát. Itt a neten van egy fórum, ahol jó pár júliusi (júniusi és augusztusi is van benne) baba anyukája írogat nap, mint nap és kitaláltuk, hogy legyen ilyen ajándékozás (én voltam az ötletgazda). Úgy nézett ki, hogy nálam jelentkeztek, majd én kiírogattam az adatokat és kisorsoltam mindenkihez egy nevet, majd privát üzenetként elküldtem a nevet. Már megvannak az ajándékok és folyamatosan mennek, de hogy ki-kitől kapta csak akkor derül ki, amikor a postás csenget. Kivéve engem, mivel én osztottam szét a neveket, tehát én tudom mindenkiét, hogy ki-kitől kapja és kinek adja. De a visszajelzések eddig pozitívak és eddig mindenki örült, az ötletnek is és az ajándéknak is. És, hogy meghozta a postás a csomagot, már én nagyon izgatott vagyok, de megvárom vele az ebédet,  hogy Csongi is itthon lehessen és amúgy is Bendének kell kibontania (nem hinném, hogy várnánk vasárnapig, de még az is lehet). Így most itt is megköszönöm az ajándékozónknak az ajándékot! 

És vasárnap remélem tudok majd jelentkezni, ha mégsem, akkor meg szülinapi képekkel jövök legközelebb.

2 megjegyzés:

  1. Hű, nagyobb a motor mint ő!
    Jó szülinapozásokat! (mascarponés, lekváros torta? Milyen lehet? Mindjárt utána is nézek....)

    VálaszTörlés
  2. Saját recept, piskóta félbevág, egy piskóta, lekvár, piskóta másik fele, megint lekvár, aztán rá a mascarpone egy kis cukorral, vaníliás cukorral és tejföllel-tejszínnel kikeverve, majd ráhint egy kis kakaó. Csongi a krémeseket szereti, de most csak erre volt időm, kinézetre jól néz ki, meglátjuk, ízre milyen (külön-külön az is fincsi volt). Gyerkőcnek meg kevés cukorral kikevert túró, közte babapiskóta, meg gyümölcsök, zselével összerántva, be az őzgerincbe és hűtőbe. Nekem ízlik, Bendének is, Csonginak meg nem volt elég édes, ezért készült a másik....

    VálaszTörlés