Összes oldalmegjelenítés

2010. július 15., csütörtök

Beszámoló

Hú, nem is tudom, hol kezdjem. Igaz, tegnapra ígértem a
beszámolót, de hát tervezni és végezni két külön fogalom, amióta anya vagyok. Megvolt
az első szülinapozás a rokonsággal. Bende kapott két kismotort is, az egyik
3-as, a másik 4-es méretű, így most el lett látva ezzel a járgánnyal. Kapott
dömpert is (egy egész gépparkunk lett), szóval a három éves szülinapjáig tuti
lesz mindig, amivel lemenjünk a parkba.  És még fodrászkodtunk is. Már terveztem, hogy
nem csak ollóval vágjuk a haját, hanem géppel is kellene, mert (állítólag)
erősödik a hajszála. Mondjuk nem emiatt vágattuk le neki, hanem a meleg miatt.
És még így is rendesen leizzad szegénykém, amit nem is csodálok, mert most is
30 fok van a lakásban. Pedig a ventilátor megy, a nagyszobában, a kisszobában
és a konyhában is. De csak magasan vagyunk, meg kint is meleg van. Szóval még
hosszú hajjal a homokozóban játszott:



Azután jött a fodrászkodás, ilyen lett a kis buksija:





Apuéktól kapott kismotorral:





és a szülinapi tortával:





a tesómék által készített tortával (megjegyzem, itt is
szétkente a csokimázat magán):





aztán anyáéknál pancsolt:





Ma pedig voltunk az egy éves kontrollon, 9260 gramm és 74,5
cm. És kaptam egy meghívót is július 30-ra, a szoptatás világnapjára, mivel hat
hónapon túl szoptattam Bogyót. Erről is írni akartam már, mert mostanra
terveztem, hogy elhagyjuk a nappali szopit. Hát ez nem mindig sikerül. Van,
amikor még igényli a szopit, viszont van olyan nap, amikor „el lehet terelni a
figyelmét”, így most kétnaponta szopizik még napközben. Illetve van az esti és
éjszakai (utolsó a reggeli) szopi is.



A doki megvizsgálta, mindent rendben talált. 4 foga van még
mindig Bogyónak, de kettő már nagyon dudorodik és szerintem pár nap és ki is
bújik. Elég régóta fehérlik már az ínye, de szerintem nem kell sok, hogy
kibújjon végre. Mondjuk nem nagyon akarja megmutatni, de úgy láttam még reggel
(meg meg is vizsgáltam az ujjammal), hogy nem törte még át. Na, majd látjuk,
mit hoz a hétvége.



Kedden jöttünk vissza, jött velünk Csongi húga is, Evelin,
így most van egy dadánk a hétre. Voltunk már játszón (tegnap és ma reggel is,
meg ma délután is), illetve tegnap a belvárosba mentünk be. Találkoztunk egy
másik anyuka ismerősünkkel és kislányával, majd a randi után megmártóztunk a
szőkőkút feltörő vizében.





Még szerencse, hogy vittem váltóruhát, így hagytam, hogy
összevizezze magát. Végül még vásároltunk a malomban, aztán hazavettük az
irányt. Holnap elkísérjük Csongit a focira, legalábbis ez a terv, hétvégén
pedig valamilyen fürdőt nézünk ki, mint program, ezt a meleget nem lehet nagyon
máshol elviselni…



És végül hozom a pampers linket, ismét eltelt egy hét!
Köszönöm a szavazatokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése