Összes oldalmegjelenítés

2010. július 12., hétfő

Egy év

Tegnap nem voltam net-közelben, pedig ezt szerettem volna hozni:

Egy kis nosztalgia.... 

2009-07-11 19:48      

Megérkeztem

Örömhír

„Itt vagy velem, mint egy új remény

Az éjszakát felváltja a fény

Csak egy perce élsz, nézlek boldogan

Úgy vártam rád, édes kisfiam…”

 

Örömmel tudatom a kedves blog olvasóimmal, hogy várva várt kisfiunk, Bendegúz úgy döntött, hogy kíváncsi erre az Életre és 2009.07.11-én 8:35-kor megszületett 3000 grammal és 50 cm-rel.

Alulírott – Bende Bogyó – lakásbérleti szerződésemet felmondták és az általam bérelt helyiség elhagyására köteleztek. Ennek okáért nem megfelelő viselkedésemet (a környezetem állandó zaklatása, izgés-mozgás, stb...) nevezték meg. Elárulom, hogy a látszat ellenére szívesen költöztem ki. Eddigi helyem az alkatom miatt, a csintalanságok elkövetéséhez egyre szűkebbnek bizonyult. A kilakoltatás fáradalmait egy óriási alvással pihentem ki, ezután felfrissülve, méltán éreztem úgy, hogy az új helyemen is Én vagyok az úr. Megérkeztem, mindenkit puszilok: Bende Bogyó

Amint hazaérkezünk a kórházból és egy kis erőre kapunk, jövünk a részletekkel és a további képekkel! Puszi mindenkinek: Bende Bogyó, Apa és Anya

 

„Mikor megszületik a várva várt gyermek,

az Élet dolgai új értelmet nyernek,

Apaszív, Anyaszív dobban meg egy párban,

új fénnyel ragyognak a világra hárman!”


Készült egy videó, de valami oknál fogva nem tudom feltölteni, így majd később hozom. Holnap megyünk vissza a kis lakásunkba, így visszatérünk a rendes kerékvágásba... 

És köszönjük a szülinapi köszöntéseket, szerdán jövök a képekkel!

2 megjegyzés: