Összes oldalmegjelenítés

2010. július 19., hétfő

6. fog



Hát, ahogy írtam is, az ötödik fog után jön egyből a
hatodik. Kettesével járnak… Kibújt a jobb felső is. Pontosan nem tudom, hogy
mikor törte át az ínyét, de tegnap délután már mindketten éreztük Csongival,
hogy az is recésedik. Ez azt jelenti, hogy egy, vagy kettő nap volt a kettő
között.



Tegnap elvittük Evelint a buszállomásra, lejárt a pesztrálás
ideje, így mától már csak kettesben vagyunk itthon Bendével napközben. Eddig
jól bírtuk egymást. Ebéd után elkísértük Csongit félúton a munkahelyére, majd
vettünk pár gyümölcsöt, aztán játszottunk a garázsunk előtti homokkupacnál. Ez
már a mi homokozónk:





Mondanom se kell, hogy tusolás lett a vége, majd
meztelenkedett a lakásban egy kicsit, mert hiába hűlt a levegő, a lakásban még
mindig 29 fok van. Mondjuk éjszaka már jobb volt, a kereszthuzat miatt. Bendére
még egy hálózsákot is ráadtam az egyik szopi után, mert éreztem, hogy hűvös a
combja (amúgy egy bodyban alszik, de a takarót, vagy pelust feszt lerúgja
magáról). Most pedig így aludt (vagyis a feje a másik oldalon volt, majd felült, átrakta erre az oldalra a fejét és pihent egy kicsit. Most visszaaludt):





Szóval az éjszaka is a szokásos volt, ébredt éjfélkor és
háromkor, majd hat után volt a reggeli. Éjfélkor próbálkoztam, hogy megitatom
vízzel, de ellökte. Nem kellett neki (ebbéli nem tetszését az evéskor is
igencsak ki tudja nyilvánítani). Bezzeg szopizni volt kedve. Pedig most mindkét
cici sebes lett, mert egy kicsit erősebben nyomja oda a fogát és hát belemélyed
rendesen, hiába sziszegek. Tegnap a fürdés után már más pózban szopiztattam,
napközben pedig úgy néz ki, hogy sikerült elhagyni a szopizást. Ahogy
számolgattam, múlthét szerda, vagy csütörtök óta nem kapott kettő körül cicit.
Volt, amikor el is feledkezett róla, mint pl. szombaton a fürdőben, vagy tegnap
is épp autóztunk, mikor az ideje lett volna. De volt olyan nap is, amikor húzta
fel a pólómat és szeretett volna szopizni. Valahogy úgy „terveztem”, hogy egy
éves koráig fog kapni napközben is, aztán már csak a reggeli és esti maradna.
De nekünk még ugye ott vannak az éjszakai ébredések is. Igazából már ennek is
örülök, hogy ilyen sokáig sikerült anyatejjel táplálni, tehát szerintem
veszteni már nem fogunk semmit, viszont nem szeretném, ha (akár) három éves
korában is még szopizna. Illetve a napközbeni szopizást is azért hagytam el,
mert bár egyszerű és a legkézenfekvőbb, de vannak már helyzetek, amikor nem úgy
alakult és ezért jobbnak láttam, ha elhagyjuk. Eddig tartom magam, meglátjuk
Bendének is jó lesz-e így.



Amúgy ma kapott az almalevesünkből is (tejes, bár kevesebb
tejjel készítettem). Mondjuk nem egy egész adagot kapott, csak kóstolgatta,
illetve nem szeretném még felvenni az étrendbe, de, mint étel hozzávalójaként
kóstolni fogja továbbra is. És készült fagyi is (tejszín kikever, joghurt,
reszelt alma és gyümölcscukros lekvár), ebbe csak a tejszínbe volt cukor.
Ízlett neki (meg nekünk is), majd még készítek ilyet, ez olyan lightosabb.
Mondjuk a hideg miatt ezt se úgy kanalaztuk, de szépen apránként azért
kóstolta.



És elnézést az előbbi bejegyzésért, aki akarja, kipróbálja
és regisztrál, aki nem, az továbbugrik…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése