Összes oldalmegjelenítés

2009. október 29., csütörtök

Nyugi és nyügi

Azt vettem észre, hogyha van egy nyugisabb napunk, akkor azt egy nyűgösebb fogja követni. Tegnap megint egy nyugisabb napunk volt, ma viszont megint nem akart aludni két szopizás között és hát bealszik ilyenkor a cicin, aztán mintha mi sem történt volna, felébred és úgy gondolja, hogy ő már tele van energiával. Aztán másfél óra múlva dörgöli a szemeit, meg sír és látszik rajta, hogy el van fáradva, de nem akar elaludni. Ma még a szopizást is próbáltam „manipulálni”, mert egy vacsorára lettem volna hivatalos, amit a kollegákkal ejtettünk volna meg. Mivel négyig dolgoztak, így az öt órás szopit előbbre hoztam, de végül negyed hat után jött a hívás, hogy elindultak a pizzériába, ahova végül én nem mentem, mert akkor a fürdetésre és szopizásra nem értem volna haza. Úgy meg nem akartam menni, hogy lótok-futok. Na, majd legközelebb.


Ma a védőnő is itt volt, átbeszéltük, hogy miket "kell csinálnia" Bendének már ilyen idős korában. Igazából mindent „tud”, szóval ügyesek vagyunk. Próbálgatjuk a felülést, de ültetni még nem szabad, illetve az átfordulást is gyakoroljuk, így tartja magát:



 


És mostanában néha azt veszem észre, hogy szopizás után ő húzza a nyakát, mintha fel akarna ülni, szóval tornázik rendesen. Aranyos nagyon...

1 megjegyzés:

  1. nagyon ügyesen tartja már magát Bende, csak így tovább!!! Ne aggodj, rengeteg apro dolgot megéreznek a babák, nálunk is vannak olyan napok, hogy néha már nagyon várom a fürdetést és altatást, hogy befejeződjön az a nap. :)))

    VálaszTörlés