Összes oldalmegjelenítés

2009. október 13., kedd

Hétköznapok

Visszatértünk újra a hétköznapokhoz. Hogy most ez a hűvös idő hozta-e ki a nyugodtságot Bendéből, nem tudom, de az elmúlt napokban nagyon jó baba volt. Mondjuk ma volt egy kis nyűgösség, de amúgy nem panaszkodhatom rá. Tegnap is hagyott gofrit sütni, ő elvolt a hordozóban, hallgatta a zenét, én meg kikavartam a tésztát, meg meg is sütöttem a gofrit, mire Csongi hazaért, már készen is voltunk. És hát beköszöntött a hideg idő, így most gondban vagyok néha az öltöztetéssel. Mivel a lakásban még mindig 22,5 fok van és nem indítottuk el a fűtést, én is egy pólóban vagyok egész nap, így gondolkoznom kell, hogy Bogyóra mit is adjak. A keze néha hideg, de nyáron is volt ilyen. Mindenesetre ma már a hosszú ujjú bodyra kapott egy vékonyabb hosszú ujjú pólót is, meg nadrág van rajta, és zokni, meg kis mamusz. De mind vékonyabb, kivéve a nadrágot. Nemsokára megyünk le levegőzni, majd megkapja lassan a bundazsákot is. Illetve harisnyából, meg zokniból még be kell szereznem párat, egyelőre két használható harisnyája van, a zoknik meg, amit szeretek (mert nem nyomja el a lábszárát), azok újszülöttre valók, és hát lassan kinövi… Illetve már egy előkét is megkapott, mert folyton lenyálazza mindenét…  


 


Jólfésült kisfiunk:



 


 És egy videó, ahogy megtalálta az ujját, no és ahogy bemutat nekünk...

2 megjegyzés:

  1. Cuki, ahogy megtalálta az újját, ez Bennynél kimaradt, mert a cumi elég volt neki. Itt is nagyon hideg lett, tegnap már megrendeltem én is a bundazsákot a babakocsihoz.... öröm lesz öltöztetni őket, Benny a sapkát utálja a legjobban. :)))

    VálaszTörlés
  2. Hasolit àm Ràd Bende! Most màr hogy nagyobbacskàk jobban fel lehet fedezni a hasonlosàgokat:)
    Egy kis gofrit küldhetnél fénypostàval, ha maradt egy...

    VálaszTörlés