Összes oldalmegjelenítés

2009. október 21., szerda

Egy kis szenvedés

Hát egyenlőre a megmentés a cél, így nem került foghúzásra a sor. És csak nagyon remélni tudom, hogy évekig nem is fog sor kerülni rá, ha már így megszenvedek ezzel a foggal. Szóval a fogmozgás nem lesz vészes, ha a gyökérkezelés után már gyógyulni fog. Az érzéstelenítés mellett egy kicsit éreztem, hogy idegeli az orvos, de nem volt vészes. Itthon furcsa volt, ahogy pusziltam Bogyót, nem éreztem a fél szám. Na, aztán este 11 körül arra ébredtem, hogy irtózatosan fáj a fogam, meg az egész bal arcom. Forgolódtam egy darabig, közben szopizásra is sor került, végül hajnal kettőkor előkerestem a demalgonos dobozt és egy órán át gondolkoztam, hogy bevegyem-e, vagy sem. Mivel nem igazán vagyok gyógyszerevő, ezért csak a legnagyobb fájdalmamban veszek be egy-egy szemet. Itt viszont az is kérdés volt, hogy nem akarok Bendének ártani, ezért vacilláltam. Megnéztem a papírját, neten is utána olvastam, hogy szoptatás ideje alatt csak indokolt esetben szedhető. Hát hajnal háromkor már elég indokot találtam rá, hogy egy szemet bevegyek, így egy kicsit jobban aludtam. Végül tegnap reggel a gyermekorvost is felhívtam, de megnyugtatott, hogy napi 1 szem nem fog ártani az anyatejnek. Aztán tegnap egész nap nagyon fájt az egész bal arcom, jobban fájt, mint az elmúlt három hónap egybevéve. Estére már ki is borultam, így eltörött a mécses, mérgemben azt mondtam, hogy kihúzatom az összeset és protkót csináltatok. Végül este a fogorvost is felhívtam, hogy ő ajánl-e valami gyógyszert. Ajánlott, állítólag szoptatás alatt egy kúra nem árt, viszont vényköteles, így ma elmentem a háziorvoshoz, aki nem ajánlja szoptatás alatt. Így nem írattam ki az antibiotikumot, bár azzal gyorsabban javulna a helyzet, meg fájdalomcsillapító is van benne, de most szem előtt tartom, hogy Bendének legyen a legjobb. Így marad a demalgon, ha nagyon fáj. Amúgy a tegnap éjszakám már kevésbé volt fájdalmas, igaz, jégakkuval aludtam el, mára még mindig megvan a dudor és fáj is, de már elviselhető. Mondjuk tegnap az egész fogam érzékeny volt, így harapni nem kellett azon az oldalon, ma már csak egy része érzékeny, úgyhogy gondolom, hogy javul a helyzet.


És Bogyóval gyakoroljuk az átfordulást is, meg a fejtartást:



Holnap pedig megyünk az izotóp-vizsgálatra, majd jövök a beszámolóval!

2 megjegyzés:

  1. Bár a párodat is csak fényképen láttam, de ez a kis Bogyó egyre jobban hasonlít az apukájára. Van egy új receptem, toszkán csokitorta a neve, hasonlít a brownie-ra, töményen csokis. Majd elküldöm. Én már leteszteltem, nagyon fincsi.

    VálaszTörlés
  2. Bár a párodat is csak fényképen láttam, de ez a kis Bogyó egyre jobban hasonlít az apukájára. Van egy új receptem, toszkán csokitorta a neve, hasonlít a brownie-ra, töményen csokis. Majd elküldöm. Én már leteszteltem, nagyon fincsi.

    VálaszTörlés