Összes oldalmegjelenítés

2009. október 14., szerda

Szerda

Elérkezett az idő egy ismételt kontroll ultrahangnak, miszerint újra megnézzük, mennyit húzódott vissza Bende vese-medence tágulata. Illetve egy főorvoshoz is mennünk kell, aki kielemzi az eredményt, meg gondolom ő is megvizsgálja. Mivel holnapra van időpontunk, a három hónapos oltást és vizitet is erre a napra kértem, úgyhogy délután még a gyermekorvoshoz is mennünk kell. Csongi szabin lesz, úgyhogy a kórházba együtt megyünk, de ő ebéd után megy vissza dolgozni, így a gyermekorvoshoz már egyedül viszem Bogyót. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy alakult a tágulat, remélem szépen húzódik vissza. Mi semmi jelét nem látjuk, hogy gond lenne Bogyónak, vizelete sok van, a széklettel szoktunk küzdeni, de ha egyszer megajándékoz egy csomaggal, akkor aztán van mennyiség. Illetve a mérlegelésre is kíváncsi vagyok, lassan duplázza a születési súlyát, amit – a nagykönyv szerint – 5-6 hónapos korukra szoktak. Tegnap este próbafűtöttük a lakást, nem akartuk, hogy jobban lehűljön, mint 22 fok, így estére felnyomtuk 23,5 fokra, igen kellemes időnk lett és egész éjszaka nem kapcsolt be a rendszer, szóval a 22 fokot tartottuk. Mondjuk én még nem tartottam szükségesnek a fűtést, mivel a fürdéshez elég a hőlégfúvó, de hogy ne hűljön ki a lakás, meg már több, mint fél éve nem fűtöttünk, hát kipróbáltuk. Igazából hajnal fele van egy kis hűvös, mivel én trikóban alszok (a szoptatás miatt), de az sem vészes. Illetve tegnap késő délután még sétáltunk a friss levegőn egy kört, meg én elmentem a boltba. Hát, elővettük a téli szerkót és beletettük Bendét, aki úgy ült a hordozóban, mint egy darab fa. Már az is idegesítette, hogy nem tudja az öklét rágni, bár raktunk rá egy kis kesztyűt, meg nem is lógott ki a hacuka alól, így legalább jó meleg volt. Viszont megtalálta a kabátka gallérját és azt nyalogatta, szóval nem unatkozott. Végül látszott rajta, hogy nem tetszik neki így és elkezdett sírni, majd bealudt. Én feljöttem, a fiúk meg még mentek egy kört. Mára kisütött a nap, de igencsak fúj a szél és még mindig hideg van.


És most teszek ki egy mai videót, illetve egy 2-3 naposat, hát van változás…


 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése