Összes oldalmegjelenítés

2009. március 18., szerda

Utózönge

A neveknél még eszembe jutott valami, amit le szerettem volna írni: mielőtt megismerkedtem volna a férjemmel, addig nagyon tetszett a Csongor név. El is döntöttem, hogy ha egyszer fiam születik ezt a nevet fogja kapni. Viszont mára megváltozott ez a véleményem, mert ilyen szempontból nem szeretem, ha egy családban két azonos nevű emberke szaladgál (tehát a hagyományokat nem őrzöm.) És így is örülök, mert nem egy kisfiút kaptam Csongorként, hanem a férjemet. 
Szóval 2009. július 25-re vagyok kiírva. Még négy hónap. És mint a számlálón is látszik, még 129 nap.Tegnap volt a védőnő, azt mondta, hogy bár 40 hétre számolják a terhességet a legtöbb esetben 38-39. hétre megszületnek a babák. Meg mivel a nyár kellős közepén érkezik Bende baba, ezért még a melegfront „jótékony” hatása miatt is megszülethet előbb. Ha két héttel korábban jön a világra (júli 10.), akkor apukája szülinapi ajándéka lenne. Bár így is nagy lesz az öröm a kis családunkba. 


19 hetes uh eredmény:




A tegnapi napom is eltelt, bementem a városba és megnéztem az uszodát, ahova majd járni szeretnék. Mondjuk elég érdekes, mert iskolába van, így ki van írva, hogyha nyugodtan szeretnék úszni, akkor reggel 6:00-7:30-ig, vagy 14:00-15:30-ig úszkálhatok. Különben előfordulhat, hogy az iskolában tanuló gyermekekkel úszok együtt. Hát a reggeli időpont ideálisabb lesz, a fertőtlenítés miatt is. De erre a hétre már hanyagolom ezt a témát. Majd jövőhéten befizetem magam. 
Tegnap este először éreztem azt, hogy Beni bogyó nem a bal oldalamon ficánkol lent, hanem jobb középen rúgkapál. Eddig szinte mindig egy ponton éreztem, bal oldalt. Tegnap már a köldököm körül jobb oldalt mocorgott, majd lentebb is éreztem. 


Vettem egy baba cd-t, meg is hallgattuk. Egyelőre „nincs hatása”, de remélem a későbbiekben tetszeni fog neki és meg is nyugszik majd rá. Elméletileg már a külső ingerekre is reagál, illetve hallja a hangokat is. Ezért is kezdünk nyugtató zenéket hallgatni (bár remélem, hogy nem lesz nyugtalan baba). 


20 hetes pocakfotó:




Mivel ismét egy szép napra ébredtünk így korán reggel, ki is mozdulok a városba. Bemegyek ebédért, mire hazaér Csongi, legyen finom étel az asztalon, ha már sütni-főzni nem tudok. Meg a friss levegő sem árt, meg a séta sem. 
A konyhabútor tervezése is halad, remélem, hogy már csak tényleg pár hetet kell kibírnom sütő nélkül, aztán beindul a nagyüzem a konyhánkba is. Bár holnaptól vasárnapig hanyagolnunk kell ezt a témát is, mert hazautazunk a szülőkhöz, nagyszülőkhöz. Visszük a két hete készült 4D-s dvd-t, megmutatjuk, hogy is nézett ki Bogyókánk. 
Most viszont megyek a városba. Holnap folyt.köv. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése