Összes oldalmegjelenítés

2009. március 27., péntek

Ismét hétvége

Hát írhatnám, hogy megint eltelt egy hét, de még ugye a hétvége hátra van. Azt sem írom, hogy nagyon repül az idő, de azért mégiscsak eltelt. Mondjuk a keddi napot kivéve mindig találtam magamnak programot.


Ma úgy néz ki, hogy a wc festése befejeződik, már korán reggel Csongi festette a második sorral (hat előtt), hogy még ebédszünetbe feltegye a két polcot és délután tudjam takarítani. Így az is le lesz tudva, maradnak az apróságok. Az előszobafalról ígértem képet, hát egyelőre egyet teszek fel, ezen látszik, hogy két oldalból csak az egyik lett kész, a másikat még újra le kell festeni fehérrel, hogy utána maszatoljak a barnával. De ez már jövőhétre marad… Illetve azóta már a nagy legyező is kikerült a "kész" oldalra, úgyhogy majd jönnek az új képek is!


 



 


 


Szóval ma korán kelt Csongi, így én sem tudtam tovább aludni negyed hétnél. Megreggeliztünk, majd miután egyedül maradtam a lakásban, elkezdtem a kisszobát rendbe tenni. Viszont negyed nyolcra már portalanítottam és összepakoltam, már csak a porszívózás és felmosás maradt volna hátra, de gondoltam olyan korán biztos örültek volna a szomszédaim, így vártam vele fél kilencig. Van pár forduló cucc, amit le kell vinni a pincébe is (harmadik emeleten lakunk… ), így kettőt fordultam, majd jött a konyha és fürdőszoba. Most azokkal is kész vagyok, márcsak porszívózás és felmosás hiányzik, viszont megvárom az ebéd utánt ezzel, mert még az előszobát is ki kell takarítani, így nem hordjuk majd be a piszkot a konyhába sem. Az ebédre is előkészültem már, feldaraboltam a husit, curryvel jól összekevertem, had érjenek az ízek, a hagyma is meg van pucolva, már csak a sütésre várok, de ezt majd fél 12-kor kezdem, hogy meleg étel kerüljön az asztalra. Ha délután kész a lakás takarítása, akkor már csak a pihenés vár ránk, hiszen estére jön a haverunk, így a hétvége végre kikapcsolódással fog telni (legalábbis Csongi részéről, mert én azért napközben tudok pihenni). Valószínűleg hozza Geri a motocross motorját is, úgyhogy majd azt is ki lehet próbálni. Én is szerettem volna, de valószínűleg nem fog leérni a lábam, így nem kockáztatok. De majd látjuk, elég rég ültem már nagymotoron (amikor a vizsgát megszereztem). Meg megyünk két ismerősünkhöz is, úgyhogy a hétvége el fog telni. Viszont ha lesz időm, úgyis jelentkezem.


 


Bogyókával minden rendben, ma arra keltem, hogy ugye még mindig hason fekszem és szabályosan félpercenként rúgott egyet, így át kellett egy picit fordulnom. Lehet, hogy már nem sokáig bírok hason aludni? Pedig a hátamnak szinte akkor a legjobb… Na mindegy, ez a félig hason fekvés is jó eddig… Napközben is jelentkezik egy kis mocorgással, de igazán este érzem elevennek, mondjuk szinte akkor van időm arra, hogy figyeljem a mozgását, meg akkor vagyok „kinyújtózva”, hiszen háton fekve olvasok lefekvés előtt. Már nincs egy hét és mehetek a dokimhoz, ahol láthatom is. Kíváncsi vagyok, már mekkora…


Reggel a mérlegre is ráálltam és örültem neki, mert október óta 6 kg plusz van rajtam, ami szerintem nem is olyan rossz. Legalábbis ahhoz képest, hogy kis többlettel indultam neki, illetve már több, mint a felén túl vagyok. Igaz, ezután fog rohamosan gyarapodni a súlyom, de innen már nem sokat szeretnék felszedni, a „határt is meghúztam”, még max. 11 kg jöhet rám, de az már sok is lenne, úgyhogy addig nem szabad elmenni. Valamikor voltam annyi kg, mint amennyire max. felmennék, de akkor már nem volt olyan jó a közérzetem sem, meg a lábam is mindig megfájdult a súlytól, úgyhogy remélem addig nem megyek el. Próbálok egészségesen enni és változatosan. Meg lassan jönnek a finom, firss gyümölcsök is, úgyhogy valahogy majdcsak megtartom a súlyom…


 


Na, lassan visszatérek a konyhába…


2 megjegyzés:

  1. Én is így indultam neki a kilókkal, de most már nem is árulom el senkinek, hogy hány kiló is vagyok valójában.... :))) a lényeg szerintem,hogy amit ennél, azt ne tartsd vissza, mert a baba is megérzi, ha boldogtalan vagy frusztrált vagy a kajálás miatt!!! Ha megérkeznek a bébik, úgyis lemennek a kilók, ez a 9 hónap nem szabad, hogy nagyon kaloriák számolásáról szóljon!!! :))) pusza

    VálaszTörlés
  2. Hát még szerencse, hogy nem kívánok semmitt....

    VálaszTörlés