Összes oldalmegjelenítés

2009. március 24., kedd

Fogorvos

Hát túl vagyok a fogászaton. Egy fogam lyukadt ki pár hete, de eddig munka mellett nem volt időm megcsináltatni, illetve egy kis félsz is volt bennem. Viszont nem halogathattam tovább. Hála csak az egy lyukas fogam volt, a többit is megnézettem, de egyelőre nem lesz gond. Remélem, hogy ezután sem, hiszen szedem a vitaminokat, Mindenesetre örülök, hogy túl vagyok rajta. A kiskönyvembe is belekerült, hogy „kezelt fogazat”, legalább nem a „kezelés alatt áll” szöveg vésődött bele. 
Mondjuk ez a fogkezelés a gyökérkezelés határán volt. Most figyelnem kell, hogy mennyire fáj (reméljük egyáltalán nem fog) és ha érzek valamit, akkor a tömés helyett gyökérkezelés lesz a vége. Hát nem igazán örülnék neki. Eddig kicsi fájdalmam volt és nem tudom, hogy az a szuri helye, vagy maga a fogam érzékenyebb még. Harapni még óvatosan harapok azon az oldalon. Nagyon bízok benne, hogy ez is kibír jó 10-15 évet, hiszen előzőleg kb. 1995-ben tömték ezt a fogamat. Na, de csak optimistán. 

Tegnap este végre Csongi is „érzékelte” Beni baba rugdosását. A múltkor már megfigyeltem, hogy amikor aktív és nézem a pocim, látszódik a rugdosása. Este tusolás után megint kis virgonc volt. Olvastam épp, amikor éreztem, hogy bejelentkezett. Szóltam Csonginak, hogy jöjjön, fent van a kisfiunk. Jött és elkezdte nézni, ahogy rugdos. Végre észrevette, hogy mocorog valaki a pocakban. Most még nem is volt annyira mocorgó, mint ahogy az elmúlt hetekben. Viszont ahogy a szülőknél voltunk, keveset éreztem és már alig vártam, hogy ismét belekezdjen a mondókájába. Most, hogy újra itthon vagyunk, a megszokott kis életünket éljük, megint aktív. Majd napközben is figyelem, hiszen mára nem terveztem sokmindent. Mivel hétvégén nem tudtam mosni, takarítani, így ez mára és a hétre fog esni. Már a mosógépet is elindítottam reggel hétkor, úgyhogy zúg az egész fürdőszoba. A tegnapi napomhoz képest ma egy light-os nap lesz. Persze nem is bánom, ma elég rossz idő van, esik az eső és be is van borulva. Ilyenkor még a kedvem is elmegy a sétálgatástól. Bár lehet, hogy délután bemegyek a városba. Na, meglátjuk. 

Ma még „főzni” is megpróbálok. Mivel a sütő és tűzhely a garázsban várakozik, a konyhabútor meg tervezés alatt van, így más módszert kell alkalmaznom. Anyáéktól kaptunk egy elektromos sütő féleséget. Nem sokminden fér bele és nem is olyan sok a fokozat rajta, de ma megpróbálkozom főtt kajával hazavárni a kedvesem. Meglátjuk mi sül ki belőle. Egyelőre egy könnyebb kajával kezdek, mivel tegnap az otthonról hozott ebédet ettük, így ma egy lightosabb kaja is belefér. 

Amit még régebben akartam írni, hogy miért is került két óra a blogra. Mivel próbáltam egy egységes oldalt kreálni, így az alapszín a kedvenc színem lett a világoskék, illetve a másik kedvenc mediterrán színem a narancssárga, hát ezek közül a variációk közül válogattam. Megtaláltam a tigrises órát és első körben azt tettem fel, mert az jobban illik az oldalhoz. Viszont Micimackóból a kedvencem Füles, így nem maradhatott el, hogy ne tegyem ki a csapatot is. (Legalább mindenki tudja, hogy mennyi az idő.)



A kis gyerekkuckónknál is egy faliképet teszünk ki, ez is Fülest ábrázolja. Mivel tavaly nyáron lett kifestve az egész lakás, így nem készülünk nagyon babaszobával, meg elég nehéz is összehozni a másfél szobás lakásba, hogy külön kis kuckója legyen, így egyelőre a kisszobába költözünk mindannyian és ott lesz kialakítva egy kis sarok, ahova Bende baba költözik, illetve a csacsis kép is majd a helyére kerül. Erről majd ha meglesz minden, akkor teszek ki fényképet. 


Ma reggel készült pocakfotó, túl a 22. héten:




Még egy témakör maradt hátra, Bambi barátnémtől kaptam ezt a kis tesztet és most kitöltöm, hogy mi lennék, ha …

Mi lennék, ha …… lennék
- hónap: talán a május
- hét egy napja: szombat
- nap egy időpontja: délután
- bolygó: Hold
- berendezési tárgy: ágy
- történelmi személy: Mátyás király
- folyadék: víz
- drágakő: brill
- fa: gyümölcsfa
- madár: hattyú
- szerszám: kalapács
- virág: rózsa, sárga
- szín: világoskék
- hang: babagőgicsélés
- elem: levegő
- autó: Chrysler PT Cruiser
- könyv: mostanában kismama könyvek
- hely: szabadban
- íz: mostanában a sósabb ízek
- illat: a tisztaság illata
- hit: buddhizmus
- testrész: pocak
- tanóra: hát, rég volt: tesióra és ofőóra
- mértani alakzat: gömb
- szám: 3, vagy 7 
- ruhadarab: cipő
- ékszer: gyűrű
- kiegészítő: nem igazán
- szeretet megnyilvánulás: puszi
- rovar: pillangó

2 megjegyzés:

  1. Ne aggódj, most már egyre többet fogjátok érezni Beni babát, ahogy növekszik, annál erőteljesebb lesz a mozgása is a pocakon keresztül. :)

    VálaszTörlés
  2. Tudom, hogy itt van, de ha nincsenek vizsgálatok, akkor csak a mocorgása nyugtat meg... :-)

    VálaszTörlés