Összes oldalmegjelenítés

2009. március 25., szerda

Dilemma


Le akartam írni már tegnap is, hogy Szegeden megnéztük a Corába a babakocsi kínálatot, de nem igazán jött be egyik sem. Mondjuk nagyobb a választék, mint a tescoba, de nem akkora, mint egy bababoltba. Viszont a bababoltba elég drágák. Még mindig keresem a megfelelőt, licitálgatok a neten és járom majd a várost, körbenézem a helyi kínálatot. A nagyszülőktől kaptunk pénzt, arra költjük, amire szánjuk. Hát belefektetjük a babakocsiba, így tudni fogjuk, hogy ezt tőlük kaptuk.


Esetleg ha valaki már „gyakorlott” babakocsi tulajdonos és tudna segíteni, akkor szívesen várom a véleményeket. Én egyelőre a Roan, Bergon és mostmár a Kunert babakocsik után nézelődök. Szeretném, ha mindkét irányból tolható lenne, állítható magasságú, már pár hetes korától szállítható legyen benne Bogyó, esetleg legyen hozzá bébihordozó is, amit az autóba is tehetünk. Színben semlegest néztem ki, zöld, narancs, lila, drapp, inkább világos színűt, hogy a fény miatt ne legyenek rajta színváltozások majd. Azt hallottam, hogy ha bolygósítható a kereke, akkor könnyebben tudok vele fordulni. Lehet, hogy van benne valami? Néztem már háromkerekűt is és négykerekű, nem bolygosítható, nagy kerekűt. Még nem döntöttem a végleges variációról, így ha valaki hozzá tud még szólni, akkor szívesen olvasnám, hogy mire is figyeljek még babakocsi vásárláskor. Köszönöm előre is!


Ez nagyon tetszik most:


 



Meg a másik zöld színben is:



 


 


Ma be szeretném fejezni az előszobát, mivel Csongi tegnap azt mondta, hogy lefesti a díszcsíkot és az is citromsárga lesz, mint ahogy az egész előszoba. Így hiába vesződtem a díszcsík felvitelével még tavaly novemberben, amikor kint volt Németbe, most lefestené. Megpróbáltam a fehér csíkra pár barna „foltot” kreálni. Nemsokára jön haza ebédelni, majd meglátjuk, hogy mit szól hozzá. Ha tetszik neki is, akkor a másik oldalt is megcsinálom délután, és majd teszek fel fényképet, hogy hogy sikerült. Ha nem tetszik neki, akkor valószínűleg marad citromsárga…


Illetve nagytakarítanom is kell majd, amit már elkezdtem. Egyelőre a fürdőszoba szépítgetésével vagyok elfoglalva, a vízkő igen mocsok dolog. A tusolónál elkezdtem fogkefével dörzsölgetni, hogy tisztuljon. Meg a nagymosás még mindig tart. Hála, süt a nap, így hamar megszáradnak a rucik… Meg szelektáltam a ruhás-szekrényből pár cuccot, amit az elkövetkező hónapokban biztos  nem veszek fel, mert - Pocaklakó miatt - nem férek bele. Ezeket majd levisszük a pincébe, hogy ne itt foglalja a helyet.


Pénteken jön egy barátunk és itt lesz vasárnapig. Gerivel még 2003 és 2005 között laktunk egy albérletben, illetve Csongi osztálytársa volt otthon is. A fiúk mennek szombaton bulizni is, én már nem akarok velük tartani, mivel a discok elég füstösek és mostmár hangosak is. De tartanak egy fiú bulit legalább. Elhívjuk még két haverunkat, had menjenek.


 


A tegnapi ebéd nem igazán ebédies jellegű volt, viszont a sütő kipróbálására nagyon alkalmas étel került az asztalra. Készítettem sajtos virslit (ezt ugye csak sütni kellett), illetve tükörtojást (ezt is csak sütni kellett). Hát elég furcsa szerkezet ez a sütő, ha felmelegszik egy szintre, akkor utána kikapcsol, és egyszer nagyon süt, máskor meg alig. Mindenesetre megsült a tükörtojás, bár nem a legszebb formájú volt, de legalább meleg étel került az asztalra. Ma párolni szeretnék zöldséget és még maradt egy csirkecomb, meg csirkemell, amit anyáéktól kaptunk kisütve, az lesz mellé. Legközelebb husit is megpróbálok kisütni rajta.


És most akkor irány a konyha és készüljünk az ebédre…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése