Összes oldalmegjelenítés

2009. március 19., csütörtök

Hétvégi kiruccanás

Készülünk a hosszú hétvégére, Csongi holnap szabadságon lesz, így már ma este hazautazunk a szülőkhöz. Előtte bemegyünk Szegedre a Corába és megnézzük a babakocsi kínálatot. Egyelőre nem találtam meg a megfelelőt, mondjuk még van időnk. Ezt is legkésőbb május végén, júniusban szeretném megvenni. Itt a neten is licitáltam már párra, de nem sok sikerrel. Illetve már szétnéztünk pár bababoltba, de mivel újonnan elég horribilis összeget kérnek érte, így ezért még az is előfordulhat, hogy használtan veszünk. Viszont minél több fajtát látunk, annál jobban ki tudjuk majd választani a legmegfelelőbbet. 

Holnaptól aztán jön a „nagyüzemi” családlátogatás. Mivel Csongi nagyszülei és nagybátyja kint él Szerbiában, ezért még oda is kimegyünk vasárnap. A nagyszülőknek Bogyó lesz az első dédunokájuk. Illetve itthoni részről is lesz, akinek első dédunoka, lesz akinek nem, illetve lesz olyan szülőnk, akinek első unoka, lesz olyan, akinek nem. Nekem már csak a szüleim élnek, így erről a részről nincs már dédnagyszülő. De Csongi részéről kap egy pár dédit és nagyit is. 
Szombat este családi vacsorára is hivatalosak vagyunk, nővéremékhez.Előtte azonban elterveztük, hogy elmegyünk pénteken Csongi öccséért az oviba. Reméljük lesz meglepetés. Dari elmúlt négy éves és bár ritkán lát (havonta, amikor hazamegyünk), nagyon szeret bennünket. Legalábbis nagyon szokott örülni, ha otthon vagyunk. És már egy párszor mondogatta, hogy mi mikor megyünk érte az oviba? Hát ezt a pénteket erre szánjuk, hogy mi hozzuk el őt. Illetve még reggel elmegyünk a fodrászhoz is, mert már karácsony óta nem voltunk nyiratkozáson. És már kezd zavarni a „hosszú” haj (kb. 10 cm). Jön a jó idő is, és egyszerűbbnek látom most a kismamaság alatt ezt a frizurát, bár gondolkoztam azon, hogy megnövesszem, de úgy gondolom, hogy ezzel most jobban járok. Nem is melegít, könnyebben kezelem, igaz, a reggeli felkelések alkalmával néha elég furcsán nézek ki, de egy kis víz és már készen is vagyok…

Tegnap bementem a városba és hoztam haza melegételt. Délután még neteztem egy kicsit, majd kettő után lefeküdtem pihenni, mondván, hogy alszok egyet, hogy az esti filmet meg tudjam nézni (21:35-kor kezdődött egy film, ami éjfélig tartott). Először nem igazán tudtam elaludni, mindenen gondolkoztam, a szemem se csukódott le. Meg volt két telefonhívásom is, így emiatt sem sikerült igazán relaxálnom. Aztán valahogy mégis elszundítottam és ötkor keltem. Nemsokra rá Csongi is megérkezett. Készítettem salátát vacsorára, majd neteztem még egy kicsit. Negyed kilenc körül éreztem Bogyóka beköszönését, általában ilyenkor már tusolás után vagyok és olvasok (legalábbis ez volt a tendencia az elmúlt időszakban). Mivel nem beszélgettünk sokat, így pihent ő is. Megnéztük a filmet, amit nem is volt annyira érdemes megnézni, de ha már fent maradtam, végignéztem. Éjfél után sikerült ágyba bújnunk, úgy pihentünk le, hogy Csongi keze a hasamon van. Először nagyon halványan éreztem csak Bogyót, majd jó 10 perc múlva akkorát rúgott, hogy gondoltam ezt apukája is megérezte. Rákérdeztem, hogy érezted? Errő Ő álmosan, félálomban: mit? Na, gondoltam, megint „egyedül” maradtam a kis ficánkolóval. Onnantól kezdve, mintha direkt örülne annak, hogy apja kezét is érzi és már csak azért is megmutatja magát, ide-oda mozgolódott. Ez kb. jó 20 percig tartott, majd próbáltam szugerálni, hogy ideje aludni, így levettem apukája kezét a hasamról és oldalra fordultam. Reggel persze Csongi semmire sem emlékezett, szegénykém fáradt volt, így egyből elaludt.
Azóta már ma is bejelentkezett, de ilyenkor nem igazán aktívan rugdos, csak épphogy „itt vagyok” stílusban. Remélhetőleg egy-két hét és apukája is megérzi, illetve lassan látni is fogjuk a hasamon. 




Lassan bepakolok a hosszú hétvégére is, nehogy kimaradjon valami. 
Hétvégére kívánok minden kedves olvasómnak kellemes hétvégét és hétfőn jelentkezem!
Angie 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése