Összes oldalmegjelenítés

2009. március 23., hétfő

Hétvége

Hát megérkeztünk tegnap este a hétvégi kiruccanásból. Kellemesen telt, sikerült az eltervezetteket véghez vinni. Kivéve talán azt az egyet, hogy Dariért nem sikerült elmenni az oviba, mert betegeskedett. Így egész nap otthon voltunk és beszélgettünk, meg játszottunk. Szombaton a vacsora is jól sikerült, bár sikerült úgy bekajálnom, hogy este alig tudtam aludni. A hátam nagyon fájt, a hasam kemény volt, úgyhogy többet ilyet nem csinálok. Vasárnap pedig a szerb rokonokat is meglátogattuk. Mindenkinek megmutattuk a 19. hetes 4D-s uh-t.


Ma is elég pörgős napom volt eddig. Reggel kimentem a nagybani piacra, apa hozott fel cuccokat, amit tegnap nem akartunk kivinni Szerbiába és visszahozni, nehogy belénk kössenek a határon. Piac után háziorvos, megbeszéltük, hogy két hét múlva megyek EKG-ra, így az időpont már le van fixálva. Utána Csongi húgát, Diát vittem ki a vasútállomásra, hogy fel tudjon menni Bp-re: Tegnap őt is magunkkal hoztuk. Ebédre megvártam Csongit, kimentem a munkahelyemre, kivittem az első táppénzes lapomat és hát ha már ott voltam, be is vásároltam. Most pedig készülök a fogorvoshoz. 
Holnaptól megint több időm lesz, de ma megint olyan sűrű programom volt, hogy szinte ide is alig jutottam. Este Csongi tervezi tovább a konyhabútort, így már csak holnap folytatom. 
Addig pedig fogászat és pihenés lesz. És végre itthon vagyunk (nem hiába: mindenütt jó, de legjobb otthon). 


                                                         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése