Összes oldalmegjelenítés

2009. március 26., csütörtök

Babakocsi


Nemrég értem haza a városból és hát mivel ilyen szép időnk volt, egy csomó kisgyermekes szülőt láttam az utcán babakocsival. Nagyon gondolkozom azon, hogy milyen is lesz a legmegfelelőbb és ma arra a következtetésre jutottam, hogy csak olyat kellene nézni, aminek bolygosítható a kereke a könnyebb fordulás miatt. Viszont amit én kinéztem, az sajnos nem ilyen, így lehet, hogy tovább kell keresnem. Mondjuk, még van időnk…


Szóval egy kismama társammal találkoztam a belvárosban. Kerültünk egyet a városban, szétnéztünk pár üzletben, meg beszélgettünk. Hamarosan már babástól fogunk találkozni, más témák lesznek napirenden…


 


Ma elkezdtem a nagytakarítást, na nem a tavaszi nagytakarítást, csak egy kisebbet. Egyelőre az ablakok pucolását és a függönymosást még hanyagolom, egy kicsit jobb időt várok hozzá. Ma portörlés, virág-fürdetés, erkély rendbetevés, porszívózás, felmosás volt a napirenden. És mivel korán kimentem a tescoba az ebédhez bevásárolni, meg csekket fizetni, illetve még a festékes boltba is el kellett szaladnom, röpke két órám maradt a takarításra. Nem is jutottam el, csak a nagyszobáig. Holnap meglesz a kisszoba, a konyha és az előszoba is. A wc festése is elkezdődik, így a hétvégére már rendbe lesz téve a lakás. Az előszobába csak az egyik oldalt tudtam még lefesteni a díszcsíkot, mert a másik oldalt még le kell fehérrel kenni, és azután mehet rá a barna maszat… Illetve a konyhabútor tervezése is szépen halad, úgyhogy kezdünk jól állni…


 


Ma az ebéd almás-csirkemell volt. Sajnos köretet nem tudtam készíteni, így kenyérrel ettük. Holnapra viszont vettem rizstésztát (már készen van) és currys-pulykát készítek mellé. Mondjuk ma is elfogyott az ebéd, úgyhogy vagy éhesek voltunk, vagy jól sikerült. Remélem az utóbbi…


 


Bogyóka már napközben is szokott jelentkezni, de akkor nem érzem olyan intenzíven. Esténként viszont visszatértünk a tusolás utáni „beszélgetésre”. Lefekszem olvasni, egy picit vár, majd elkezdi a ficánkolást. Nagyon jó érzés még mindig. Jövőhéten megyek a nőgyógyászomhoz is, ott láthatom az uh-n. Kíváncsi vagyok, mennyit nőtt az elmúlt egy hónapban…


                                                                                 



Na, most elkészítem a salátát a vacsira és visszatérek az erkélyből behozott kacatok rendbe tételére, mi az ami a pincébe kerül, mi az, amire hamarosan szükség lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése