Összes oldalmegjelenítés

2009. március 30., hétfő

Hétfő

Hát egy újabb hetet kezdünk. Szombaton még jelentkeztem a hírlevéllel, aztán pedig nekiindultunk a hétvégének. Ebédre átmentünk egy ismerős párhoz, Csabiékhoz, vittük a hazai hurka-kolbászt, illetve sütöttünk egy kis krumplit köretnek. A fiúk jól elbeszélgettek, jöttek a régi iskolás, koleszos, albérletes storyk, majd kimentünk Nyársapátra motocrossozni. Hát jó lett volna kipróbálni, de mivel Csongi és Csabi is ment pár kört (na, nem a pályán) és mindketten mondták, hogy elég durva, így csak ráültem a mocira, de nem kerültem vele. Ha nem lenne Bogyóka, kipróbáltam volna, de így nem kockáztattam. Készültek képek, ezen Geri gyakorol a pályán …



Miután megvolt a mocizás, visszajöttünk és készültünk az estére. Jöttek hozzánk Csabiék, illetve egy másik régi ismerősünk is, Feri. Ment a hülyeség, meg az ivászat. Így „külső” szemlélőként elég fárasztó volt, már negyed kilenckor átestem a holtponton, de végül éjfél után kerültem ágyba. A fiúk elindultak az éjszakába, én meg maradtam Bogyóval itthon és pihentem. Mivel óraállítás is volt az éjszaka, így egy kicsit "bezavarodtam", de végülis hét órát sikerült pihenni. A fiúk is hazaérkeztek reggel, a buli állítólag nem volt olyan jó. Mondjuk már öregszünk mi is és biztos nem olyan jó bulik vannak, mint annak idején, amikor elkezdtünk szórakozóhelyekre járni.


Vasárnap reggel elmentünk az Europa Pékségbe venni friss zsömlét, megreggeliztünk, majd egy kis pihenés után elindultunk ebédelni. Ebéd után elmentünk Nyáregyházára, mert ott meg motocross szezonnyitó verseny volt. Persze még itthon sütött a nap, ott meg esett az eső. Végülis jó volt, Bende baba is hallhatta a motorok berregését…


Miután hazajöttünk, Geri összepakolt és elindult haza, mi még tv-tünk egy picit, majd én már nem bírtam tovább este nyolcnál és befeküdtem az ágyba. Bogyóka bejelentkezett ismét, illetve a nap folymán is éreztem. Elméletileg már a külső zajokat is hallja, hát remélem nem vette zokon, hogy elmentünk a versenyre. Kapott egy kis ízelítőt, aztán meglátjuk, hogy ő milyen sport után fog érezni nagy kedvet...


És akkor a reggeli pocakfotó, túl a 23. héten:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése