Összes oldalmegjelenítés

2011. január 1., szombat

2011

Eltelt a szilveszter, ismét új évet kezdünk. Én szeretem a páratlan számokat, így örülök a 2011-nek. Igaz, így a korom csupán egy hétig marad a krisztusi korban, hiszen egy hét múlva már egy évvel öregebb leszek én is.

No, de a tegnapról is írok. A blogírás után sikerült nekem is aludni egy picit. Vagyis inkább csak pihentettem a szemhéjam, meg pihentem, mert nem alvás volt az. De legalább az éjszakát bírtam. Bende is igen jól aludt, mert tegnap két és fél órát aludt, tegnapelőtt meg hármat így napközben, ilyen ritkán fordul elő velünk. Ja, ma meg kettőt, de hamarosan kitérek erre is. Szóval három körül ébredt Bende és épp szóltak Jozsóék, hogy késnek, mert Alízka is jót alszik és nem akarják felébreszteni. Végül négy körül értek ide Kata babáék és rá tíz percre Alízkáék is. Először csak csendes ismerkedés volt, végül ment a játék is, mire meg elindultak haza, addigra bár egy kicsit nyűgösek és fáradtak voltak, de már meg tudták osztani a játékokat egymás között és nem volt civakodás a labdával sem. Készült pár kép, de én a telómmal csak ilyet tudtam készíteni, no és el is mondom, hogy a térdeplő Kata éppen táncolt, ez látszik is, Alízka figyel, Bende meg fogja a két autóját:

Mi jól éreztük magunkat, remélem Ildikóék és Erikáék is. Éjszaka sikerült köszönteni az új évet, bár egy kicsit bealudtam éjfél előtt, de aztán még az HBO-n is megnéztünk egy filmet. Bende egyszer ébredt, megsimiztem és visszaaludt, aztán átkerültem én is a szobába, végül úgy emlékszem, hogy kétszer ébredt még és hétkor úgy gondolta, hogy ő mostmár ébredne. Hát én még tudtam volna aludni, de hát ez van, bepótoltuk ebéd után. Vagyis ma nem volt ebéd, azt ettük, ami tegnapról maradt, végül a nagyszobában a tv előtt aludtunk be, így ma is aludt Bende két órát. Nem tudom, minek tudható be, mert kb. másfél órákat aludt eddig. Mondjuk jó lenne, ha többet pihenne, de akkor ne menjen az esti alvás rovására. Ma már voltunk szánkózni, jó volt a friss levegőn, holnap még itthon lesz Csongi, hétfőtől viszont indul a régi kerékvágás, Bende kénytelen lesz velem beérni. De így van ez jól.

Ja és még mindig nem bújtak ki az őrlő fogai, pedig már hetek óta be vannak duzzadva, azt hittem, karácsonyra meglesz, de mindkét oldalon van egy-egy fehér pötty és ennyi. Kíváncsi leszek, mikor töri át az ínyét. 13-án megyünk a másfél éves kontrollra, remélem addigra már kibújnak. Bár siettetni sem szeretném.

És egy kép a mai vidám ébredése után:

Olyan aranyosan beült:

 És két videó, egy tavalyi: 








És az idei elsők közül egy, pizzát rendel, vagy beszélgetne tatával-mamával? 



[youtube http://www.youtube.com/watch?v=K5TD8WgJ-zE&w=480&h=390]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése