Összes oldalmegjelenítés

2011. január 9., vasárnap

Estétől reggelig

Igen, végre megértem ezt is. Nem ébredt hajnalban, én sem riadtam fel, hogy mi van már, hanem aludt mindenki szépen a helyén. Másfél éve várok erre, megérte. És még mindig remélem, hogy nem kiabáltam el és lesz még több ilyen éjszakánk!

Tegnap mondjuk kifáradt az egész napos ténykedésbe, végül rajtam aludt be, míg én tv-ztem. Lett fényképezve, de majd még kicsinyítem és utána hozom. Ha majd felmásoljuk a gépre, ugyanis vettünk egy digitális fényképezőgépet, ami olyan szuper-frankó képeket készít, hogy most én is örülök, mint Eper a kamerának. Pedig nem volt tervbe, hogy legyen, de végül mégis lett. Szóval lefényképezte Csongi, hogy hogy aludt el Bende rajtam. A kis kezét a pólóm ujja alá dugta és egy kis ringatás és már aludt is. Ezt tőlem örökölte, mármint, hogy a kezét valami alá kell dugni, én a nagypárnát szoktam felgyűrni és alárakom a kezem. Bende az ágyvédő alatt dugja ki a kezét, meg ha mellettünk alszik, akkor ő is a párna alá rejti el, vagy alattunk keres menedéket a kis keze. 

Délutánonként is viszonylag jókat alszik, mostanában két órákat, talán most állt helyre az alvókája? No, mindegy, maradjon is így. Tegnap este megmértük, 11,4 kg volt fürdés előtt. Jövőhéten megyünk csütörtökön tanácsadásra, meg oltásra, majd akkor lesz a kiskönyvbe beírva az ottani mérés. Kicsit tartok az oltástól, mert a múltkor se nagyon tetszett neki, bár nem is csodálom. Az asszisztensnő fogta le és két karjába is kapott. Most is így lesz, majd előzőleg felkészítem szegénykémet lelkileg. De erősek vagyunk!

És a napokban újratelepítjük a gépet is, így nem tudom, hogy mikor jövök legközelebb, de majd jövök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése