Összes oldalmegjelenítés

2011. január 5., szerda

Beszélget és játszik



Készült tegnap este egy videó, ahol elbeszélgettünk
egymással. Olyan édesen hablatyol a kis babanyelvén, hogy próbáltam videózni,
de csak nagy sokára sikerült ezt készíteni. Mert hát ugye, ha meglátja a
telefont, akkor már nem produkálja magát… De egy részlet belőle: 











Ma pedig a nagyágyon játszottunk és végül sikerült
elmondatnom vele az „Apa, kérek inni teát” mondatot. Gyakorolunk ám bőszen!











És még egy mai videó, ahogy játszik a karácsonyra kapott
játékaival. Míg én főztem a konyhában, addig ő elvolt a szobában. Gondoltam
meglesem, de végül még sikerült videóznom is:


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=dzRysWZ6D5U&w=480&h=390]



 Írni szerettem volna a szopizásról is, mert már két éjszaka
nem volt szopizás. Úgy alakult, hogy nagyon rosszul aludt éjszaka, kezdetben a
kiságyban, aztán mellettünk. Hiába próbáltam visszatenni a kiságyba, felébredt,
így az éjszaka kellős közepén inkább mellénk vettem és így próbáltunk pihenni.
Hétfő éjszaka még panadolt is kapott, mert sokszor felsírt és hát mostmár tuti
a foga miatt voltak ezek a rossz éjszakák. Kedden reggelre a popóját is csípte
valami, így neogranormonnal kenegettem, estére helyre is jött tőle, gondolom ez
a is a fogtól lehetett, mert nem evett olyan ételt, ami újdonság lett volna. De
visszatérve a szopizásra, hétfőn éjszaka egy sírás után próbáltam kínálni a
cicit, de nem kellett neki, tegnap éjszaka pedig olyan „jól” aludt, hogy el is
felejtettük a szopizást. Viszont érzem egy picit, hogy be vannak durranva és
hát gondoltam, megkínálom vele reggel (meg napközben), de nem kellett neki. Úgy
gondolom, hogy eddig tartott a szopizás, bár még várok egy hetet, hogy
kijelentsem, teljesen leszoktunk róla. Igazából örülnék, ha így lenne, a tervem
már így is megvalósult, bár a hideg, beteges időt még kihúztam volna, de már ez
is nagyon jó. Így pedig a kistesó is talán korábban jön. Viszont most utána olvasok,
hogy ilyenkor mi is a teendő (ha lenne még tejem, de urasága nem kéri). 



És a fogról is írjak: ma észrevettem, hogy még nem teljesen
törte át az ínyét a 9. fog, de már lifeg egy picit azon a részen az íny, ahol
eddig kis fehérlés volt. De próbálom megnézni és (ha engedi), akkor csak azt
érzem, hogy bújik még kifele, de van még rajta egy kis ínydarab. Ilyenkor
masszírozom még neki, hátha segítek ezzel. Most ebéd után mindketten megnéztük
és most egy kicsit vörösebb (véresebb) az ínye, de a fogát még mindig nem
érzem. Szegénykém azért nem alszik olyan jól éjszaka. A jobb oldalon is
igencsak be van már dagadva az ínye, gondolom pár nap és bújik az is kifele. Viszont
így még nem tudom jegyezni, hogy áttörte, bár ez már tényleg órák-napok
kérdése. Legközelebb már tuti ezzel a hírrel jövök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése