Összes oldalmegjelenítés

2010. december 5., vasárnap

Bronzvasárnap

Hozok egy linket, hallgassátok a karácsonyi zenéket ti is!!!

Már megint eltelt pár nap, mióta nem jelentkeztem. Pedig lenne mit mesélni mindennap, csak hát a fiatalember mellett nem tudok ideülni és írogatni (csak néha olvasgatok, aztán jöhet a mókázás). Szóval a múltkoriból kimaradt, hogy mikor hazamentünk pénteken a szüleinkhez, délelőtt meztelenkedett Bende. Vagyis kicsattogott a feneke valamitől, így nem kapott pelust, hanem csak zokniban és rugiban volt. Előző nap evett narancsot, meg paradicsomos husit, valószínűleg a paradicsom (konzervből és ivóléből készítettem el a „szaftot”, a husit anyukám készítette) miatt csattogott ki. Eléggé fájhatott is neki, mert pelenkázáskor sírt és nem is lehetett, csak szépen, óvatosan törölnöm a popsiját. És hát a meztelenkedésnek is meg lett az eredménye, jó egy óra pucérkodás után sikerült a kisszobába pisilnia a padlóra, majd a nagyszobába a nagydolgát is elvégezte. Pedig a nyomában voltam és ekkor már a binci is előkerült. Amit nem kellett nagyon elővenni, mert hát eleve a nagyszobában van, hiszen barátkozunk és ismerkedünk vele, csak odavégezni a dolgát nem akaródzott. No, mindegy, még indulás előtt kimostam a szőnyeget, meg még kamillavizes fürdőt is vett a kisfiunk, illetve vettem neogranormon kenőcsöt és szinte mire visszajöttünk kis lakásunkba vasárnap, már el is múlt. 

Írtam a hétfői úszásról is, azóta csütörtökön is voltunk, meg még aznap délelőtt mondókáztunk is. Ha az Ildikó néni bölcsiben dolgozna, nyugodt szívvel hagynám már rá, mert én pl. le voltam tojva aznap. Ahogy beértünk a könyvtárba a gyerekkuckóhoz, már ment is a csapathoz, alig akart nálam maradni, pedig vannak ölbeli játékok, mondókák is, de hát én játszhattam egyedül, mert a kisfiamnak jobban tetszett Ildikó néninél. Olyannyira, hogy a 10 órásra voltunk előjegyezve, de a 11 órásinál is ott maradtunk és én már csak a háttérből figyeltem. El is fáradt rendesen, mert hazafele a buszon bealudt, így a kiscsomagot haza kellett cipelnem (meg a harmadik emeletre fel). Jövőhéten pedig szombaton megyünk közösen mondókázni, tud jönni Csongi is.  

Péntek este pedig Marcellék jöttek át, ugye öt hónap van a két gyerkőc között és hát Bende is 11,5 hónaposan kezdett el járni, na most Marci is megmutatta, hogy nem akar ám ő lemaradni nagyon a barátjától. Anyukája szerint eddig 2-3 lépést tett meg egyedül, de most, hogy látta, hogy Bogyó is csak úgy suhan előtte, hát utána iramodott és szépen sétálgatott. Volt közös játék, majd „ vegyük ki az egymás kezéből a játékot” is, meg pufievészet is, meg végül mi pizzáztunk és a két fiatalember is oda lett ültetve az asztalhoz, az asztalfőkhöz és ment a habzsi-dőzsi. 

Szombaton pedig Csongi munkahelye szervezett mikulás bulit, egy kis bábszínházzal. Az előadás nekem tetszett, Bendének is, legalábbis az első 25 percben, aztán a maradék negyed órában már neki mennie kellett lépcsőzni. Igaz, itt se idegenkedett az emberektől, játszott a nagyobb gyerekekkel, aztán leültünk a második sorba (ha véletlen menekülnünk kellett volna gyorsan az előadásról, akkor közel legyünk a kijárathoz), majd ő inkább lépcsőzött, végül a legfelső sorban kikötött Csongi főnökénél, Ottónál és hát ott ült az ölében jó 5-10 percet. Végül mi is felköltöztünk oda, aztán néha átjött hozzánk, majd vissza Ottóhoz, végül inkább lelépcsőzött és ott táncolt, amikor zenéltek a színészek (macskakirálynőt adták elő). Ezután pedig a mikulás jött és osztogatta a mikulás csomagot. Sajnos nem sikerült lefényképezni a fiúkat, olyan gyorsan megkapta a csomagot, hogy csak na. De nem ijedt meg, végig jó kisfiú volt. És ezt mondhatom az éjszakákra is, mert az elmúlt két éjszaka csak egyszer ébredt, úgy éjfél és egy óra között, így én is egyre jobbakat alszom. Csak attól félek, hogy ha itt leírom, akkor általában megváltozik az egész és ezután lesznek rosszabb napok. No és az elmúlt két éjszaka csak egyszer szopizott, mert a fürdés után elég volt neki a babaital is. Hát meglátjuk, meddig fogom még szoptatni.

És a mai napról is írok még, mert ma is elmentünk még vásárolgatni. Ugye, készülünk a karácsonyra, vagyis vesszük az ajándékokat, meg még vadásszuk őket. Így ma is mentünk shopingolni és végül a malomban ebédeltünk. Bende igencsak elfáradt, így az autóban hazafelé bealudt, fel se ébredt, mikor a kiságyba letettem és levetkőztettem. Igaz, tegnap is bealudt az autóban, de felébredt jó fél óra alvás után és végül nem akart már aludni, délután meg megint bealudt az autóban (vásárolni mentünk). Szóval tegnap felborult az alvása napközben, így ma már nem akartuk, hogy csak kétszer aludjon keveset, mert este alig lehetett lelőni.

Még egy emlékezés a mai napról: ma van két éve, hogy a terhességi teszt kimutatta, hogy pocaklakóm van…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése