Összes oldalmegjelenítés

2010. december 19., vasárnap

Aranyvasárnap

Tegnap volt Csongi munkahelyének az évzáró bulija, amit egy kúriában tartottak meg egy kisváros mellett. Készültünk egy kicsit erre az estére, bár nem volt 100%, hogy én is megyek, de végül csak eljutottam. Még reggel megérkeztek a felvigyázók a kisfiunkra, ugyanis feljött Csongi két húga (apukája részéről). Már nyolckor itt voltak, aminek örültünk, mert ki akartuk próbálni, hogy mit szól Bende, ha nem velünk van itthon, hanem mással. És bejött, legalábbis nem volt gond vele, pedig kb. kilenc körül indultunk útnak és délre értünk haza. Elmentünk egy kicsit vásárolgatni, de a hóesés miatt eléggé lassan haladtunk, ezért futottunk ki az időből. Azért furcsa volt, hogy nincs velünk Bende, normálisan próbálhattunk fel ruhákat, s bár sietve kellett vásárolni a hipermarketben, mégse azt kellett figyelni, hogy mit pakolászik le a polcokról ez a kis rosszcsont. Ha nem fél óráig tartott volna a város egyik végéből a másikba érni, akkor többet nézelődtünk volna, így viszont rohanás volt egy picit. Aztán délután megint csak rohantunk, mert időre kellett érni a buszállomásra, majd el kellett még menni Csongi munkatársához, végül indulhattunk is a vacsora helyszínére. A havazás reggel óta tartott, az utakat nem igazán takarították, így a kb. fél órás autóút úgy jó 50 percig tartott. Viszonylag időben érkeztünk, megkaptuk a koktélokat és mivel Csongi nem iszik alkoholt, én ittam meg az ő koktélját is. Volt ünnepi beszéd is, meg kitüntetések átadása és hát Csongit szólították először, aki már öt éve dolgozik ennél a cégnél. Kapott egy kis kockát, amibe bele van gravírozva a neve, a cég neve és hogy öt éves dolgozó (én anno az öt éves munkaviszonyomért egy kitűzőt kaptam…). Ezután volt svédasztalos vacsora, majd jött egy stand up comedy-s előadó, végül egy tánccsoport és haza is indultunk. Éjfél után érkeztünk pár perccel. Bende jófiú volt, 11-kor ébredt sírva, de vissza tudták altatni a lányok, de alapjában véve az estét jól töltötte. Még köhög, meg szívni kell az orrát, de a kedve az nagyon jó, játszik most sokat, fáraszt mindenkit rendesen…

Mi már hétfőn felállítottuk a karácsonyfát, mivel tudtuk, hogy jóval karácsony előtt utazunk haza a szülőkhöz. Bende nagyon a bűvöletében van ennek az ünnepnek, a mikulást is imádja, ha este megy át aludni a kisszobába (apja viszi át), akkor először a mikulásnak integet, majd a fenyőfának, végül pedig nekem. Hát igen, a sorrend… Mi ma át is adtuk az ajándékát ennek a kópénak, mert nem akartuk még elvinni azt is a szülőkhöz. Az autónk így is úgy fog kinézni holnap, mintha két hónapra utaznánk haza. Szóval kapott tőlünk egy barkácskészletet, remélem egy darabig lefoglalja. Meg majd a többi ajándék is, amit ugye a nagyiktól-dédiktől fog kapni. Azt hiszem, megint teszek el pár játékot a szekrénybe, és majd ha unja az újdonságokat, akkor elővesszük a régit…

A vírusos torokgyulladása kb. kedden jöhetett ki nála, szerdán délelőtt elvittem az orvoshoz, szerencsére nem kell antibiotikumot szednie, de a vitaminok, meg torokfertőtlenítők, meg köhögésre szirup az jöhet. Kíváncsi vagyok, mikor lábal ki belőle, jó lenne babalátogatóba is menni, de lehet, hogy karácsony utánra halasztjuk.

Képek is, így karácsony előtt, asztalon gyümölcsöt számolgat (hol máshol?):

Illetve már tudja, mikor kell „csíz”-elni:

És egy videó, ahogy segédkezik a konyhában, hát igen, ezt látja... (már nem a szétpakolásra gondoltam):  

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=QNsRP1kKp6Q&w=480&h=390]

És hogy legyen még egy videó, mert most egy darabig szerintem nem tudok jönni és hát, mint írtam, mi már átadtuk az ajándékát Bendének (ezenkívül még kapott ruhákat is, de hát az mégsem olyan neki):

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=rZR4oIAsB7w&w=480&h=390]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése