Összes oldalmegjelenítés

2011. október 31., hétfő

Megérkeztem


"Van egy erő, amely szüléskor eljön a nőkhöz. Nem kérik, egyszerűen csak elárasztja őket. Összegyűlik, mint felhő a szemhatáron, átsuhan az égen, és magával hoz egy gyermeket."


Örömmel tudatom a kedves blog olvasóimmal, hogy a kistesó, akit már mindannyian vártunk úgy döntött, hogy kíváncsi erre az Életre és 2011.10.31-én 2:30-kor megszületett, 4250 grammal és 52 cm-rel.  

Amint hazaérkeztünk a kórházból és egy kis erőre kapunk, jövünk a részletekkel!


Puszi mindenkinek: Merse Manó, Bende Bogyó, Apa és Anya 

 

"Nagyon friss az élmény, 

alig, hogy születtem. 

Szüleim, testvérem

írjatok helyettem.

Ne sokat, csak annyit:

eggyel több a létszám,

Hogyha szeretni kell,

számítsatok énrám!

 

3 megjegyzés:

  1. Ó, könnyeket csaltál a szemembe. :D Tiszta szívből gratulálok mindnyájatoknak! :) Isten hozott Merse, jó egészséget, sok boldogságot kívánok! Na, anyád most aztán felkötheti a gatyaszárat! :DDDDDDDDDDDDD
    Millió puszi, és nagyon várom majd a képeket! :)
    Bende, te meg legyél nagy és okos bátyó, és taníts meg minden kópésságot, amit el lehet követni utánad majd az öcsikédnek! :DDDDD

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok az új családtagotokhoz, legyetek nagyon nagyon boldogak ezután is!!! Várjuk a beszámolót és a fotókat!!!!
    sok sok puszi!!!

    VálaszTörlés
  3. Kicsit megkésve, de én is jó egészséget, nagyon sok boldogságot kívánok az egész családnak!

    VálaszTörlés