Összes oldalmegjelenítés

2011. október 5., szerda

Helyzetjelentés

 Tegnap voltam az orvosomnál és megnéztük ultrahangon a kis pocaklakót. Ő már jó ideje be van fordulva (vagyis fejvégű), már nagyon bízok benne, hogy nem is fog visszafordulni. A számítások alapján kb. 2500gramm a súlya, a doki szerint most fog majd igazán hízni és akár hetente 250 grammokat is fel fog szedni. Kérdés, hogy mikor jön, ugyebár? A méhszájam már egy ujjnyira ki van tágulva, de a méhlepény még éretlen, I-es, II-es fokú. Hát végülis van még ideje a kissrácnak. A vese-tágulat szerencsére értékhatáron belüli, így azzal nem kell foglalkozni. Remélem semmi más gond nem lesz. Hétfőtől már nem számít koraszülöttnek, így azért drukkolok, hogy legalább addig maradjon bent. Mondjuk rendszeres fájásaim nincsenek, de azért jósló fájásaim vannak, de ezek elég rendszertelenek. Megviccelt pénteken a fiatalember az ötperces fájásokkal. 

Most letettem hamarabb Bendegúzt aludni, mert kettőkor indulnunk kell, ugyanis megyünk a tanácsadóba, ahol beszerezzük a negyedik pecsétet (így kapok majd anyasági támogatást, illetve itt nem elég, hogy a dokitól már van öt pecsétem, a tanácsadóba is gyűjtenem kellett), illetve megyünk utána a védőnőhöz is. Jelenleg még mindig csak 6kg plusz van rajtam, pedig már szerintem néha több szénhidrátot eszek, mint kellene. Mindenesetre Bendegúzzal ilyenkor már a súlyom is több volt, meg vele a hízásom is. És most tartok annál a súlynál, ahogy elkezdtem két hónapja a diétát, tehát semmit nem híztam. Ennek örülök is, de egy kicsit "aggaszt" is, mert félek, hogy nem jól csinálok valamit. Bár van, miből elvonnia a lurkónak, de akkor is. Azért próbálok zöldséget-gyümölcsöt enni, meg változatosan étkezni. 

Ma még a munkahelyemre is ki szeretnék menni, mert hétfőtől már szülési szabadságon vagyok, a táppénzt pedig lezárattam. Ha már lehet így kalkulálni, akkor megtettem, hogy hamarabb induljon a gyás, hiszen nem mindegy, hogy a táppénz mennyi, meg a gyás és majd a gyed mennyi lesz. És voltunk a gyerekorvosnál is, de majd csak szülés után kapjuk ki a recepteket. Anno Bendegúznál megkaptuk hamarabb, most nem lehet. Hát lesz Csonginak is dolga, míg mi bent leszünk a kórházban. 

Most, mintha megint jobban viselném a várandósságot, a lábam is csak néha dagad, a pocakommal is elbírok, bár nagyobb dinnyém van, mint ilyenkor Bendével (szerintem), meg most ugye Bendére is figyelni kell, de leszámítva egy-két dühkitörésemet, elvagyunk a hétköznapokon is. Mondjuk várom már, hogy milyen lesz négyesben, meg egyáltalán, milyen lesz a tesó, meg Bendegúznak hogy fog tetszeni, de most még azt mondom, hogy maradjon egy-két napot/hetet. Jövőhéten megyek legközelebb ctg-re, kedden, kíváncsi vagyok, a hidegfront hoz-e valami változást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése