Összes oldalmegjelenítés

2011. október 18., kedd

10.18.

Nos, nem írok le „nagyot”, ha azt írom, a héten már szülni szeretnék. Igaz, volt a múlthéten is három időpont, ami tetszett volna nekem, de azért mégis jobb, hogy még pocaklakóm van. A mai nap is emlékezetes, ugyanis Bendegúznál ezt a napot kellett figyelembe venni a terhességnél, ugyanis ez volt akkor (2008) az utolsó menstruációm első napja. Eddig nem úgy néz ki, mint aki kifele igyekezne, nagyon is jól érzi bent magát Merse Manó. Egy szerencsém van, hogy én is jól érzem magam. Bendénél nyilván a hőség miatt voltam már nyűgös és azért is szerettem volna hamarabb szülni. Amit most is fent tartok, de most valahogy úgy érzem, hogy ez a kölök kivárja az idejét. Ma voltam CTG-n, voltak ismét fájásaim, volt, amit éreztem, volt, amit nem. Mondjuk nem lepődök meg, hiszen már elég régóta érzem a jóslófájásokat. Néha erősebbek, néha gyengébbek, néha éjszaka, néha nappal. Egyszer majdcsak eljön a valódi fájás is. Voltam ultrahangon is, szerencsére mindenhova hamar bekerültem, úgyhogy meg is vannak az adatok. A kisfiunk fej körfogatára (BPD) annyit mondott a szonográfus, hogy hűűűű, szép kerek feje lesz. 98 mm jelenleg, az „előírt” (84-96) méretet már túllépte. Anno Bendénél is azt mondták, hogy szép nagy baba lesz, és Ő mégis hozta a „normál” súlyt és hosszt (3000gramm és 50cm). A feje kicsit kerekebb volt, de szerintem amúgy meg „átlagos”. Most Manónak a pocakja is kicsit kerekebb és az adatok becslése alapján a gép jelenleg 3945grammra saccolta. De megbeszéltük a szonográfussal, hogy valószínűleg nem ekkora, csak a BPD miatt hozta ki ezt a súlyt. Azért szépen néznénk ki, mert két hete még a dokim „csak” 2500grammot mért. Ha kihúznám még két hétig, akkor vajon mennyi lenne? De szerintem kb. most 3200grammnál járhatunk. Na, meglátjuk. A vese-tágulatot elfelejthetjük, ennek nagyon örülök. Remélem, hogy más baja sem lesz.

Amúgy ma olyan furcsa volt „leadnom” Bendegúzt Ágiékhoz, vagyis én nagyon is magabiztos voltam, csak Bende nem akart elengedni. Épp azon gondolkoztam, hogy biztos érzi, hogy lassan jön a tesó és azért nem enged el. Naponta elmesélem neki, hogy pár napot nem leszek itthon és hogy majd ki fog rá vigyázni, néha már Ő mondja ezeket, de nem tudom, hogy mennyire fogja fel. Mindenesetre ma siettem a dolgomra, mert így is késésben voltunk, úgyhogy gyors kiraktam Ágiéknál Bendét, majd én elmentem ügyeket intézni, szerencsére mindenhol hamar végeztem. A kórháznál is egyből találtam parkolóhelyet, bár így napközben nem nagyon szokott lenni. Aztán a ctg-re is egyből bekerültem és az uh-ra is, pedig oda 11:40-re volt időpontom, de mivel én adtam be elsőnek a beutalót, be is hívtak 11-kor. Viszont a dokimra több, mint ¾ órát kellett várni. Megnézte a papírokat, majd megbeszéltük, hogy egy hét múlva menjek megint. Szóval így most megint várakozás lesz. Gondolom azután sűrűbben kell majd járni, de majd meglátjuk még, mit hoz ez a hét.

Bendegúzért Csongi ment el, de szinte előttem értek haza, míg én beparkoltam, addig ők melegítették az ebédet. Most Bende alszik, Csongi dolgozik, én meg netezek. És hogy ne csak Manóról szóljon mostanában a blog. Bendegúz egyre ügyesebb, már mondatokban beszél, van még olyan, hogy nem értem, mit akar, de addig mondja, amíg rá nem jövök. A múltkor, indulás előtt sikerült levideóznom, ahogy telefonál valakivel. Egyszer csak mondta, hogy csörög és már fel is vette a játék telefonját: 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=R2E7j1DMvHg&w=480&h=360]

Az érdekesség az, hogy ugye azért mondom én is, hogy mit mondjon, de arról nem is beszéltem, hogy biciklit fogunk pumpálni. Meg nem is azért mentünk le. A fantáziája is beindul néha, szereti, ha bábozok Tibi kacsával és neki mesél ezt-azt. Imádja Őt, még sokszor vele alszik.

Vasárnap este nagyon bekajált, igazából észrevettem én, hogy sokat eszik, de csak mondta, hogy kér még, kér még, így evett. A szombati vendégvárós kurmplipüréből evett be, meg a csirkehusiból, ezután még ivott kb. 3dl teát és még fürdés után megitta a 2 dl  tejitalt is. Elaludt szépen, de este 10-kor ébredt és hívta az apját, meg fájlalta a lábát, majd a pocakját és már csak azt hallottam, hogy kijött belőle valami. Persze ágyneműt kellett húzni, vagyis csak lehúzni, mert pont aznap cseréltem le neki. Mivel több széria nem volt (két párnával és egy takaróval alszik, párnahuzat csak négy van, takaró mondjuk több, de azt is szárítani kellett), így kettőnk közé vettük és még ezután is kb. ötször jött ki belőle kaja. Én csak cserélgettem a törölközőket, mert azt raktunk a feje alá. Nyilván hajnal kettőkor jött ki az utolsó adag, akkor már az utolsó három alkalommal inkább csak nyálat öklendezett vissza, de alvás közben volt, úgyhogy elég éberen aludtunk. Másnap reggel meg nagyon büdöset kakilt, szóval valószínűleg csak a hasát ronthatta el, mert azóta nem volt semmi, sőt, a tegnapi éjszakánk nagyon is jól telt, még én is tudtam pihenni. Pedig nekem már sehogy sem jó…

Tegnap délelőtt még itt voltak Marciék is, ma meg ugye mi mentünk át, úgyhogy volt rosszalkodás rendesen. Kíváncsi is leszek, hogy majd milyen lesz, ha már itt lesz tesó, bár először nem lesznek nagy huncutkodások, de biztosan szépen összezoknak majd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése