Összes oldalmegjelenítés

2011. október 16., vasárnap

37+6




A holnapi napon töltöm a 38. hetet. Bendegúzzal ugyebár
aznap hajnalban kezdődött minden és olyan gyorsan jött az egész, hogy szinte
most is olyasmire készülök. Meglátjuk, most Merse mikor és milyen gyorsasággal
fog kibújni. 



Az igazság az, hogy már nem emlékszem, milyen is volt előző
nap akkor. Azt tudom, hogy Kati mama és Dari feljöttek minket meglátogatni,
pénteken még én mentem ki értük autóval az állomásra, majd délután még
elmentünk és elkísértük Csongit focizni. Dari le is fejelte a hasam és nevettünk
is utólag, hogy biztos köze volt a másnapi születéshez. De pl. nem emlékszem,
hogy leszállt volna-e akkor a hasam, az biztos, hogy nem tojás-formám volt
akkor se.
Tegnap ismét itt voltak Kati mamáék, Dari most nem tukkolta le a pocakom és még
nem látom előjelét, hogy indulnák a kórházba. Ha véletlen mégis megszületne
időközben Merse Manó, akkor majd Csongi hozza az örömhírt!



Én nagyon jól érzem magam, pénteken délelőtt sikerült port
törölgetni, porszívózni és felmosni is, majd kivasaltam a maradék rucit is,
amit csak halogattam. Így jelenleg csak a lepedő és rácsvédő vasalása hiányzik,
de ezt már Csongira bízom, mert a kiságy jelenleg nem babaágyként funkcionál,
hanem tárolónak (így a rácsvédőt és lepedőt se tudjuk még felhúzni). Ugye
készülünk arra is, hogy akár éjszaka kell áthívni a felvigyázókat, így a
pótágynemű fel van húzva és nem raktuk el az ágyneműtartóba, hanem a kiságyba
tettük, mert onnan egyszerűbb és csendesebb lesz majd kivenni, ha már éjszaka
kell átágyazni gyorsan. Szóval most tele van már a kiságy és ezután is tele
lesz (ha a kiscsomag megérkezik). Amúgy meg néha várom már, hogy láthassam
Manót is, de néha olyan jó, hogy még a pocakban van. Lehet, hogy most kezdek
inkább arra hajlani, hogy maradjon még, miközben már csak két hetem van hátra?
De tényleg jól érzem magam, nem úgy, mint aki 8,5 hónapos terhes, hanem mint,
aki mondjuk csak 6-7 hónapos. Érdekes. Azért megjegyzem, hogy hétvége van,
Csongi itthon volt, pár nap múlva lehet, megint máshogy látom a dolgokat. A
lábam egy picit ugyan dagad, de azért sikerül napközben pihentetni magam.



Szóval tegnap itt volt Kati mama, Feri tata, Dari és dédi
is. Készültünk ebéddel, a süti sajnos nem sikerült, bár így is elfogyott,
illetve anyósomék is hoztak nasit, szóval minden jól sikerült. Délután még
elmentek a malomba is a többiek, én itthon maradtam dédivel és dvd-tünk. Végül
hamar eltelt a nap.



Ma pedig a nagypiacon voltunk kint, a vége-felé a hátam
kezdett fájni, ezért nem is kolbászoltunk olyan sokat. Amit meg venni akartam
(szoptatós melltartó), nem volt, de kaptam az eladótól telszámot, úgyhogy
legközelebb felhívjuk és ha van, akkor megyünk. Elég hideg volt, előkerültek a
harisnyák (Bendének) és a téli kabát is. A mi téli kabátainkat is át kell
nézni, úgyhogy hamarosan megyünk le egy kicsit játszani és amíg Csongi biciklit
szerel, addig mi megkeressük Bendével a padláson a cuccokat.



Legközelebb kedden megyek ctg-re és uh-ra, kíváncsi vagyok,
hogy mit mutat és jelez majd a masina. Ha addig nem érkezik meg a tesó, akkor
azután jövök a hírekkel! Még 15nap…. 

1 megjegyzés:

  1. Hűha! Nagyon izgalmas időszak jön! A legjobbakat kívánom nektek! Puszi.

    VálaszTörlés