Összes oldalmegjelenítés

2011. október 24., hétfő

Énekelés




Először is hozok egy videót. Már a múltkor is levideóztam az
autóban, ahogy Bendegúz énekel egy számot, de az nem sikerült olyan jól, így
tegnap meghallgattuk a gépen és ez lett belőle (bocsi, de este volt már): 





[youtube http://www.youtube.com/watch?v=rLmo2COhSzo&w=480&h=360]




Ugye felismerhető? Olyan édesen énekli, vannak még hibák, de
mit várunk el egy két éves és három hónapos kisfiútól? Nagyon kíváncsi vagyok,
mi lesz majd, ha az oviban tanulják a mondókákat, verseket és zenéket. Most is
az van, hogy a mondókázós könyvben már tudja, hogy melyik-melyik. Az Éliás
Tóbiásnál mondja, hogy dödölle, de megkeresi úgy is a képeket, hogy ha azt
mondjuk, tente baba, tente. Az apukájával szoktak lefekvés előtt olvasgatni, ez
egy bevált módszer, mint az esti fürdetés is. Ez olyan apa-fiú szertartás.
Kíváncsi leszek, milyen lesz majd az új Életünk, ha már négyesben leszünk.



Mintha éreznék már valamit, talán a „végét”, hogy egybe
maradok. Ma egyedül mentem le a zöldségeshez és a kisboltba, hát kb. úgy
sétáltam, mint ha Bende is ott lett volna, nem mondom, hogy fájdalmas volt
minden lépés, de megfontoltan kellett lépkednem. Ennek ellenére a pocaklakó még
mindig fent mocorog a cicim alatt, legalábbis a combja, lába ott van, úgyhogy
néha érzem, hogy épp odatérdepel a kis törpe.



Ma elmegy Kati mama és úgy néz ki, hogy csak Vanda jön helyette,
de meglátjuk még, mire felér a vonat, rajta lesz-e Hugi is? Elkezdem ma írni a
„listát” is, na, nem nagy valami, de pl. ilyeneket, hogy reggel hogy készítem
el a vitaminját és este a tejitalt. Egy kis segítség a felvigyázónak. Aztán én
már csak pihenni szeretnék innentől… meglátjuk, mi lesz belőle.



És az álomról is írjak, ma azt álmodtam, hogy szültem, bár a
pocakom megvolt és a névválasztás után, még becéztem is. Szóval lányom
született és a Loretta Miretta nevet kapta, aztán mondtam Csonginak, hogy a
Mirettát vegyük előrébb, mert Loretta van a baráti társaságban. Meg így tudom
Mimizni és ekkor megsimogattam a pocakom. A múltkor meg ugye azt álmodtam, hogy
a Zille név helyett a születendő lányomnak a Zselyke nevet adtuk. Hogy jelent-e
valamit? Meglátjuk. Ági barátnőm mondta, hogy az egyik ismerősük Petit vártak,
két uh-n is azt mondták, hogy fiúk lesz, végül Kitti született. Mondjuk nálunk
minden uh-n azt mondták, hogy fiunk lesz, ennek ellenére meglátjuk. Fiúval
számolunk, aztán mindegy, hogy ki lakozik a pocakban, csak egészséges legyen,
ne legyen bajunk szüléskor se és legalább olyan könnyű és gyors szülésünk
legyen, mint a bátyóval volt.

1 megjegyzés:

  1. Ezen a Loretta Mirettán nagyon jót nevettem:) Vicces lenne, ha mégis kislányotok születne.
    Már minden sms-re azt hiszem, hogy Merse baba jött meg. Várjuk már mi is!!

    VálaszTörlés