Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 30., péntek

Téves riasztás

Mostanában úgy érzem, hogy jósló fájásaim vannak. Nem is baj
ez, hiszen ez is hozzátartozik a szüléshez. Csakhogy ma hajnalban, vagyis
éjszaka igencsak elkezdtem görcsölni és már nem volt sehogy sem jó. Ha az egyik
oldalalom feküdtem, ott zsibbadtam, ha a másikon, akkor meg arról fájt.
Elkezdtem nézni az órát is, hogy milyen intenzitással jönnek ezek a fájások, de
semmi más előjele nem volt, hogy esetleg Manó kifele akarna indulni. Persze
rimánkodtam is, hogy még maradjon bent, hiszen még egy hónap hátravan kiírás
szerint. Szóval hajnal háromkor már nem bírtam feküdni, így inkább kijöttem a
nagyszobába tv-ni. Csongi is felkelt, mert addigra már 5 perces fájásaim
voltak, meg végül egy filmet is elindított, így próbáltam lazulni. Illetve kérdezte,
hogy ne menjünk-e be a kórházba, de valahogy úgy éreztem, hogy ez még nem a
nagy nap, csak valami más. Vagy legalábbis nem így várnám a szülést. Ugye
Bendegúz úgy jött, ahogy a nagykönyvben meg van írva, magzatvíz-szivárgás, 8
perces fájásokkal, addig otthon, aztán hat óra vajúdás után be a kórházba és
onnan másfél óra alatt meg is lett. Valahogy ezt várom most is, nem azt, hogy
hirtelen ötperces fájások semmi más előjellel és aztán ki tudja még, mi lesz.
Szóval megnéztem a filmet és úgy hajnal öt körül elmúltak a görcsölések, így le
is feküdtem. Reggel hétkor persze ébresztő volt, hiszen Bendegúz nyugodtan
aludta át az éjszakát, így a dokit fel is hívtam, aki berendelt a kórházba.
Gyors letusoltam, addig Csongi öltöztette Bendét, majd ő elment dolgozni, én
elvittem Ágiékhoz a nagyfiunkat és végül bementem a kórházba. Mivel nem volt
vészes a görcsölés, így nem akartam, hogy csak ott tébláboljon Csongi, a
kórházi cuccost beraktuk, ha esetleg ott tartottak volna, nálam legyen, de
nagyon bíztam benne, hogy ez csak egy erősebb jósló fájás volt. Szóval nyolcra
értem be, de természetesen vizit volt, így kilenc után találkoztam a dokival.
Először megvizsgált, még nem vagyok szülésre felkészülve, ennyit mondott csak.
Mondjuk ebből arra következtetek, hogy zárt a méhszájam. Ezután a ctg-re is
felkerültem, ahol most mutatott méhtevékenységet is a gép és igen, ki is
mutatta, amikor éreztem a fájásokat. De a gép szerint ezek még nem olyan
erősek, így hazaengedett a doki. Mondjuk arra nem is gondoltam, hogy ott tartanak,
vagyis oké, vittem a motyót, de nem szívesen maradtam volna úgy bent, hogy nem
szülök. Még nem teljesen készültem fel a tesó érkezésére, bár a kórházi cuccom
össze van állítva, az ő rucijait még vasalni kéne. Na, azt hiszem, ezt a
hétvégén meg is csinálom. És még arra gondoltam, hogy amilyen kis szívatós ez a
második bébi, biztos kivárja a kiírt időpontot és skorpió lesz. Azért „szívat”
már most is. Bár ha ilyen fájásaim lesznek, akkor jobb szeretnék túllenni hamarabb,
mert még egy hónap ilyen fájásokkal, nem tudom, hogy bírnám ki. Tényleg
rendszertelenek, de már emiatt nem merek semmit sem csinálni. Ma is elég sokat
pihentem, szerencsére ebédet rendelünk, így nem főzök, de Bendét meg ugye le
kéne vinni a levegőre, így a többi időt próbálom én is pihenéssel tölteni. Most
én is aludtam vele délután.  Mindenesetre
okt. 10-én betöltöm a 37 hetet, onnantól már szabad utat adok én is a
szülésnek. Kedden megyek ismét ctg-re és délután a dokimhoz, kíváncsi vagyok,
mit látunk uh-n, mekkora már…

Most elmentek a fiúk tankolni, meg egy játszira, kicsit
szokom én is nélküle. Reggel is olyan rossz érzés volt otthagyni Ágiéknál,
pedig tudom, hogy jó kezekben van, csak valahogy megijedtem, hogy most nem
látom pár napig. Nagyon gondolkozom azon, hogy nem fog bejönni hozzám
látogatóba Bendegúz, mert én nem bírom majd ki az elválást. Persze lehet, hogy
addig változik még a véleményem és úgy fog hiányozni, hogy mégis behívom,
mindenesetre a tesótól az ajándék már be van csomagolva és el is van téve,
szóval ha ez a variáció is marad, akkor lesz meglepetés Bendegúznak is. Illetve
még annyit ehhez, hogy ismét baba-mama szobába készülök, ugye anno Bendével nem
sikerült odakerülnöm, vagyis hétfő este szóltak, hogy mehetnék, de másfél napra
már nem akartam átmenni. Viszont ha most sikerülne odakerülni, akkor látogatót
sem fogadhatok, legalábbis a szobába nem. Most szigorítottak a rendszeren, mert
új vezető van, úgyhogy még ennek is utána kell majd járni. Csak még várjon a
lurkó legalább 10 napot….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése