Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 28., szerda

35. hét

 Na, túl vagyunk egy eseménydús hétvégén ismét. A gokart
pályán megint jó volt, nem is tartott most éjszakába nyúlóan a verseny, így
megvártuk a végét. Bendegúz még táncolt is, persze nem sikerült úgy felvenni a
videóra: 



[youtube http://www.youtube.com/watch?v=2UP6kSpcI5Q&w=480&h=360]




Vasárnap pedig elmentünk a baba-expo-ra és beszereztem még
pár hiányzó terméket. Vettem Bendének hosszú ujjú bodykat, meg Mersének
overált. Bár örököl a bátyótól, de az még hatalmas lesz neki, így kellett egy
kisebbet is beszerezni, ki tudja, milyen idő lesz, amikor hazajövünk. Mert ugye
még most jó idő van, de október közepén, végén még nem lehet tudni. Aztán
kapott Merse még pelenkázó alátétet, mert a bátyja már lenyüstölte az előzőt és
egy kiskádat is vettünk. És vasárnap délután átjött hozzánk Bogi és Feci, őket
felkértük, hogy ha éjszaka indul be a szülés, akkor legyenek szívesek vigyázni
Bendére. Elfogadták, meglátjuk, még hogy alakul, de ezt is szervezni kell már,
hiszen a kiírás szerint még 33 nap van hátra. Az meg nem sok.



Amúgy én megvagyok, rendesen vannak már görcseim, elég
rendszertelenek és valószínűleg azért, mert nem pihenek annyit, mint „kellene”.
De hát ilyen szép időben megyünk le naponta kétszer a játszótérre, ott Bende
nem engedi, hogy más tegye be a hintába, a homokozóból is én szedegetem ki a
játékokat, szóval ott se sokat pihenek. Oké, néha már tudok ülni a padon, míg ő
eljátszik, de ennyi. Itthon megint próbálok pihenni, de hát mégsem olyan, mint
amikor vele voltam várandós. Na, mindegy, a 37 hetet várom nagyon, onnantól már
bármikor kibújhat a pocaklakónk, nem számít koraszülöttnek. Addig viszont
élvezze még az anyai szálloda adta lehetőségeket.



Tegnap voltam az első NST/CTG-n is. Kora reggeli időpontot
kértem, mert így az apja tudott vigyázni elsőszülöttünkre. Hát néha
ébresztgetni kellett, de egyébként a fél órában volt fent is. Sajnos a
méhtevékenységemről nem mutatott semmit a gép, pedig kíváncsi lettem volna,
hogy vannak-e fájásaim? Bár néha a gép is csal. Az biztos, hogy a pocaklakó jól
érzi magát, a doki is látta a papírt és egy hét múlva rendelt vissza. Az új
rendszer most az, hogy addig nem adják ide a kiskönyvet és a papírokat, míg a
dokim, vagy az ügyeletes doki nem láttamozta. És hát reggel vizit volt, így a
fél óra helyett, amit ígért a dokim, több, mint egy óra várakozás lett. Ez lesz
a rossz ezekben a vizsgálatokban, de jövőhéten még vérvételem is lesz. Na,
mindegy, még pár hét és ezt a korszakot is lezárhatjuk.



A tegnapi éjszakánk elég ramaty volt, Bende elég sokszor
ébredt, el is gondolkoztam, mi lesz itt, ha majd a tesója is sokszor kel és
lehetőleg felváltva fogják ezt csinálni. Hát, asszem, fáradt leszek. Ráadásul
hiába tudtam volna még reggel aludni, nem bírtam, mert úgy elzsibbadt mindkét
oldalam, hogy nem volt kényelmes sehogy. A hason alvás meg már kizárt. Na,
mindegy, lesz ez még jobb is….

És egy friss pocakfotó: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése