Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 6., kedd

Szeptember

A hétvégénk ismét eseménydús volt, még a jó időt is kihasználtuk. Szombaton korán szerettem volna átmenni Szegedre, hogy egy kicsit tudjunk a városban is sétálgatni, mielőtt a deles esküvőre elmegyünk, de végül nem úgy alakult, ahogy elterveztem. 11-re értünk oda, így csak az önkormányzat előtti téren sétálgattunk. Végül az ifjú pár is megérkezett, így csatlakoztunk hozzájuk és már nem mentünk be a kárász utcára. A kisfiunk ilyen kis csinos volt:

Az esküvőt végigvártuk, majd a téren még volt fényképezkedés, de végül mi elindultunk hazafele, mert aznap volt Csongi munkahelyénél a családi nap is tele színes programokkal. Persze Bendegúz keksszel a kezében aludt el a kocsiban:

El is fáradt szegénykém, mert az odafele vezető úton nem aludt be, énekeltünk, beszélgettünk, vagy csak nézelődtünk.

A délutáni program is jó volt, volt ugrálóvár, amit végre kipróbálhatott Bende. Először meg volt szeppenve, de végül tetszett neki. Igaz, a nagyobbak miatt nem ment sosem beljebb két lépésnél és általában a közelünkben volt (vagyis mi voltunk a vár mellett), de azért ugrándozott ő is. Többször is felkéredzkedett rá. Az este folyamán pedig már annyian voltak rajta, hogy végül ki is lyukadt egy részen és összedőlt. Szerencsére akkor épp nem volt ott Bende, de a többi gyerekeket ki kellett menekíteni, nem történt nagyobb baj az ijedtségen kívül. Volt még játszóház is, meg színház is, szóval a gyerekeknek is volt program, meg a felnőtteknek is. Volt humorista, zenekar és táncosok is. A vacsora svédasztalos kiszolgálás volt, többféle menüvel, szóval minden jól sikerült. Egyet leszámítva, hogy estefelé előjöttek a szúnyogok, így mi el is jöttünk (amúgy is már közeledtünk a fürdés időhöz), mert Bendegúzt rendesen megtalálták ismét a vérszívók.

Vasárnap pedig a jó idő miatt elmentünk a helyi strandra. Előtte még elugrottunk venni egy gardrób szekrényt a kisszobába, mert most, hogy lassan jön a tesó, nincs hely az Ő rucijainak. Pedig már mosnám-vasalnám őket, de nem tudom hova tenni. Egyelőre a szekrény már össze van állítva, Csongi vasárnap este kezdett neki és két óra alatt össze is rakta. Addig Bendét megfürdettem, majd elkezdtük nézni a Micimackó-Tavaszolást, aminek a végére be is aludt. Na, azóta én nem pakoltam szépen be a szekrénybe, csak úgy oda lettek téve a ruhák, hogy azért mégse szanaszét legyenek, de tegnap este a körtebefőttet tettem el, ma meg a maradék körtéből kell valamit készítenem. De visszatérve a fürdőzésre, Bendegúz nagyon élvezte, bár dél előtt érkeztünk, végül kettőtől háromig még aludt is. Így alvás előtt is volt nagy pancsolás, meg utána is. Az időjárás tökéletes volt, a víz is, tetszett mindenkinek.

Egy kis szünet, mert enni azért kell:

És még hozok képeket, mert kölcsönbe van nekünk is futóbiciklink. Ugyebár én ilyet szerettem volna neki venni szülinapjára, de végül a gokart mellett döntöttünk, de nem is baj, mert most kölcsönbe megkaptuk a szomszéd kislányoktól, akik már szépen tudnak biciklizni. Így most ez is újdonság Bendének és már egyre ügyesebben megy vele:

És hozok képet Zitus barátnőjéről is, már kb. egy hónapja nem látták egymást, aztán tegnap sikerült összefutnunk a játszin és együtt jöttünk haza. Igaz, mostanában Dorkát  (Zitus húga) emlegeti jobban Bende, de azért szívesen jött Zitával kézenfogva: 

És még egy elmélkedős kép, mert mostanában ezt szokta csinálni a bolt előtt. Gondolkozik, néha ilyenkor kakál is, de most csak azért guggolt le, mert tetszett nekem:

Hát meg is lehet zabálni!

Ma délután megyek a dokimhoz is, kíváncsi vagyok már, hogy a pocaklakó is hogy érzi magát odabenn. Holnap meg védőnő, tanácsadó, aztán a héten még vérvétel is lesz….

 

3 megjegyzés:

  1. Hogy milyen csodás programokon vettek részt, ez szuper!
    A futó biciglikkel én szkeptikus voltam, de nagyon hasznos kis járgány, hamarabb fog megtanulni később kétkerekűn közlekedni. Legalábbis ez a tapasztalatom. Sok puszit küldünk! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon csinos volt Bende! :)

    én rengeteg pro és kontra véleményt olvastam a futóbringáról és ezért döntöttem végül amellett, hogy azt rendeljünk Bennynek, a legjobb egyensúlyérzék fejlesztő dolog, és valóban a statisztikák szerint hamarabb és könnyebben tanulnak meg bringázni a futóbringát használó gyerekek.. hát meglátjuk, majd beszámolok, hogy ez nálunk tényleg így lesz e. :))

    VálaszTörlés
  3. Ugy látszik nem tudok kommentelni? Csak azt írtam, hogy én először külföldön láttam ilyen egyensúly biciklit, de nagyon szupernek tartom. Ha az enyém nem már biciklizni tudna "igazival" akkor tuti vennék ilyet neki:)

    VálaszTörlés