Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 19., hétfő

34 hét

 A heteket számláló kis ábrán (itt jobb oldalt) befordult a baba. Ha minden igaz, akkor Manó már jó ideje beilleszkedett a születési pozícióba, remélhetőleg azóta se fordult vissza (okt. elején kiderül, amikor megyek a dokimhoz uh-ra). 

Ma szinte egész délelőtt a játszin voltunk, mert délutánra mondja a lehűlést. Nem tudom, lesz-e csapadék, mindenesetre, ha csak hideg lesz, akkor marad a séta, vagy a garázs előtti játszózás. De ma olyan ügyes volt Bendegúz, hogy hagyott pihenni a padon is. Míg ő homokozott, addig nekem nem kellett mellette ülnöm, hanem pihenhettem a padon. Igaz, nem volt senki sem, lehet, azért játszott el ilyen jól.

Bár amikor jött egy kisfiú és játszott Bende játékaival, akkor sem lepődött meg a fiunk, hanem homokozott tovább és éppen tortát készített, meg békát. Aztán szedtünk még gesztenyét, meg hintáztattam is egy kicsit, csúszdázni már egyedül tud, meg a hintalovacskára is egyedül mászik fel és jön le, szóval ma pihentető volt a játszóterezés. A boltban volt egy kis hiszti, hogy nem vettük meg a kinézett autót, de hát ez van.

Itt pedig már az udvaron vakarja a pocakját:

Igazi nagyfiú már!

 Ma készítettem friss pocakfotót. Összevetve a Bendés pocakkal, szerintem Bendével kb. a 36-37 heten volt ekkora pocakom. És ma megmértem magam is (mint minden hétfőn) és ott tartok most Mersével hízásilag, mint Bendegúzzal ilyen idős várandósan (vagyis akkor 34+4 voltam, most meg 34+0). Ez azért is jó, mert most +9 kg-val indultam neki, szóval még az is lehet, hogy kb. akkora súlyom lesz szüléskor, mint Bendegúzzal, aminek nagyon örülnék. Mondjuk a diéta hatásos, ezek szerint, bár néha csalok, azért próbálom tartani a 180gramm-ot, hogy a vércukor szintem normális legyen. Egy biztos, szülés után szeretnék enni egy puncsos mignon-t, mert most nagyon kívánom már napok/hetek óta. 

De a friss fotó:

Azért látszik még, hogy "fent" van a pocakom, többnyire a köldököm fölött érzem a mozgásokat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése