Összes oldalmegjelenítés

2011. június 25., szombat

Vidám ébredés

Így-így, ahogy írom. Ma olyan jó kedvvel és vidámsággal ébredt Bende, hogy ettől a mi reggelünk és szép lett. Tegnap már elmeséltem neki, hogy most apa is itthon lesz egész hétvégén, lehet majd vele játszani sokat. Hát már tegnap sem akart leszállni róla, feszt nyaggatta. Aztán este alig akart elmenni aludni, de végül a (mostanában) szokásos módon elaludt. Ugye az altatásnál nincs gond, napközben is szépen elalszik és mostmár este is, nem kell ott lenni, befekszik az ágyba és kb. negyed óra alatt el is alszik (az éjszakai ébredések viszont megvannak még mindig). De a tegnapi nap úgy sikerült, hogy éjszaka sem ébredt fel, reggel pedig csak kinézett a kiságyból és kérdezte, hogy "apa?", én meg mondtam neki, hogy hát kiáltsál neki, aztán biztos jön (a másik szobában volt). És így is lett. Azt a vigyort, amit ajándékozott nekünk, hát nagyon aranyos volt!

Ennek örömére délelőtt kitakarítottuk a lakást, a fiúk porszívóztak, én felmostam, a lépcsőházat is sikerült rendbetenni, estére már csak a virágokat kell meglocsolni. Az ebéd is finom lett (tyúkhúsleves, sütőzacsiban sült krumpli, répa és husi, meg burgonyapüré, meg saját befőtt, finom lett. Csak a desszert hiányzott, de mondjuk nem is fért volna, viszont holnapra készíteni szeretnék valamilyen gyümölcsös browniet..). 

És még egy örömhír (számunkra legalábbis), ugyanis megszáradt a matrac a vonatos ágyba, így nem pléddel van kibélelve, hanem szivaccsal. Ez azt jelenti, hogy ma estére már ott szeretnénk altatni Bendét, hát kíváncsi vagyok. Napközben már ott alszik régóta, csak a sok ébredés miatt maradtunk inkább a kiságyban (meg a pléd és takaró kombináció sem olyan jó hosszú távú alváshoz). Hozok egy képet, friss, kb. negyed órája készült: 

Az újabb szavai, vagyis, amit mostanában előszeretettel mondogat: "mészinnen". Ülök a fotelben és ha nem fér el mellettem, akkor csak odaszól, hogy mész innen, bár ezt már máskor is mondta, szóval el vagyok zavarva. Tegnap meg elkezdte mondani, hogy "sétálnál", de hogy mi okból kezdte el, azt nem tudom. Épp Laci tatával beszélgettek, amikor rázendített, gondolom ment volna sétálni. És egy kis papagáj, mert mondogatja utánunk a szavakat, persze vannak saját szavai is, mint a "szada", azaz szaladni, vagy a "moton", azaz motor, meg azért vannak olyan szavak is, amiken már nem kell javítani: hangya (ezt akkor mondja, amikor van rajta csípéssnyom (szúnyog) és mondogatja, hogy hangya, csípett, bibi), labda, lámpa, meg még egy csomó minden...

És hozok még egy videót, tegnap készült a játszótéren. Mostanában szeret így ugrálni és úgy tudja cifrázni az esést, hogy csak na. Van, amikor még a feje is leér a homokba. Aztán meg egyedül mászik fel és hát az utolsó fokra is felmászik, a videót inkább kikapcsoltam, nem szerettem volna, ha átbukfencezik, ezért lett ilyen hirtelen vége a felvételnek: 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=EPTCI2aPNV8&w=480&h=390]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése