Összes oldalmegjelenítés

2011. június 6., hétfő

WTCC

Ismét egyedül maradtunk a lakásban, vagyis a kis családunk, mert elment a segítség ma délelőtt. Múlthéten végig itt volt Hugi és pénteken feljött Pisti is, így tele volt a lakás. Bende nagyon élvezte, hogy ha valamit szeretett volna, akkor mindig volt valaki, aki foglalkozzon vele. Már Hugi nevét is ki tudja mondani, igaz, ha valamit nagyon akar, akkor csak Hugá volt, de azt egyből ordibálta. Amint felébredt reggel, egyből kérdezte, hogy Hu? Pi? (Hugi, Pisti?), aztán elmondtuk, hogy a nagyszobában vannak és ment is át hozzájuk. Jövőhéten megint jön fel Hugi, úgyhogy megint lesz segítségem, a héten meg elleszünk így hármasban/kettesben...

Tegnap voltunk a hungaroringen is, megnéztük a WTCC-t. Én nem nagyon akartam felmenni egy kisgyerekkel, meg növekvő pocakkal, de végül örülök, hogy elindultunk. Igaz, nagyon meleg volt és egy kis félreigazítás miatt a parkolás sem sikerült olyan jól, mint ahogy gondoltuk, de végül a rajt-cél előtti fedett tribünön lett helyünk, így nem panaszkodhattunk. Az eső is szakadt a második futam kezdetekor, de mi nem sokat észleltünk belőle, mert hát nem áztunk. Igaz, akkor mentek el sétálni a fiúk (Csongi és Bende), de végül Bende bealudt a babakocsiban és így Csongi beállt vele egy fedett helyre. Azért furcsa volt babakocsizni, mert kb. 10 hónapja már csak porosodott a garázsban, de most igen nagy hasznát vettük. Egyrészt tudtunk a kosárba pakolni, másrészt meg nem kellett cipelni Bende senekét. És hát volt emelkedő rendesen, ígyis tolni kellett a kocsit. És egy videó, hogy szurkolt Bende Bogyó, ez már a második futam volt, amikor az eső miatt leállított futam újraindult: 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=6_Fe_Z146M4&w=480&h=390]

Én még pénteken voltam az orvosomnál, aki megállapította, hogy az afp eredményem tökéletes, így szerinte nincs szükség genetikai tanácsadásra. Viszont a kötelező genetikai uh-ra majd csak jövőhéten megyek, így kidrül ott, hogy mit mondanak. És nagyon úgy néz ki, hogy kisöccse lesz Bendének, bár most is úgy ficergett, hogy nem nagyon lehetett kinézni, hogy az biztosan a fütyije-e, vagy a köldökzsinór, így még akár kislány is lehet belőle. Na, de majd kiderül még, igazából Bendét is fiúnak éreztem, és láttuk az uh-n, de mindig is azt mondtam, hogy majd ha kibújik, akkor lesz a tutibiztos...

És még egy videó, hogy tud felmászni már az udvaron lévő hintába: 

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=PEWLKiI1qOA&w=480&h=390]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése