Összes oldalmegjelenítés

2011. június 16., csütörtök

Kistesó

 És most csak ennyit, hamarosan jövök a hírekkel, de most a kistesónak szentelem ezt a bejegyzést: 




2011.02.21. Bende Bogyó ismét verdákat nézett, de most én is
odakerültem, hogy meglessem a végét (mindig egy részt látok csak belőle). Hát
érzékenyen érintett, hogy a végén a király-ból roncs lesz, így egy kicsit
pityeregtem is. Ezen felbuzdulva, hogy ilyen érzékeny vagyok, készítettem egy
terhességi tesztet, ami negatív lett…



2011.02.24. Csongi szólt, hogy a melóhelyén van egy nekem
való állás, így az önéletrajzomat eljutattam, hátha. Azóta agyalok rajta, hogy
milyen jó lenne megnyerni az állást, mert hát mégsem egy non-stop működő
hiperáruházról van szó, ahol azt se tudom, hogy hol lesz majd helyem…. Teljesen
lázban égek, hogy sikerüljön a meló…



2011.03.03. Igen, behívtak március 7-re interjúra! Már
aggódtam, hogy sosem fognak behívni, így az esélyt is elvesztem… utánajártam a
magánbölcsinek is, meg a lehetőségeket felmértük, hogy hogy lenne jó
Bendegúznak. Majd ezután megbeszéljük a dolgokat…



2011. 03.04. Valami jelet szerettem volna, hogy tudjam,
hogyan tovább, ezért ismét teszteltem. Valahogy úgy gondoltam, hogy egyértelmű
lesz, ha negatív, mert akkor a melóra hajtok, de nagyon, de ha pozitív, akkor
meg hát nincs kérdés, jöhet a kistesó. Nem voltam ideges, teljes nyugalommal
vártam, hogy hány csík fog megjelenni a teszten. Számítottam rá, hogy egy, de
mikor a második is elkezdett sötétedni, akkor kezdtem el igazán izgulni. El sem
hittem, mit látok. Csongi pedig így tudta meg, hogy jön a kistesó:



- Mi lenne, ha elmennék az interjúra, de közben kiderülne,
hogy jön a kistesó?



- Hát ráérünk majd akkor gondolkozni!



- Akkor most elkezdhetünk gondolkozni!



És aztán jött a kérdés, hogy tényleg? Ez azt jelenti? Hát
igen, valahogy így kezdődött a második kis pocaklakónk élete… Ekkor voltam 5+4,
tehát a naptár szerint a nagy nap 2011.10.31. lesz!

És egy június elejei uh kép, amikor szopizta az ujját (a sok ficánkolás közben), ekkortól érzem a mozgását is, többnyire esténként, olvasás közben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése