Összes oldalmegjelenítés

2011. június 19., vasárnap

Egy nyugis hét kezdete




Vagy a fene se tudja még, mindenesetre a jövőhétre nincs
tervezve semmi, kivéve talán a pénteki gyerekorvos látogatást, ismét egy
vizeletmintával. Addig ugye adom Bendének az antibiotikumot, illetve a két
dobozzal majd el kell fogynia, úgyhogy hiába megyünk pénteken, valószínűleg még
szombaton és vasárnap is lesz neki gyógyszere. Mondjuk a lényeg, hogy
meggyógyuljon.



A köhögése is a tetőfokára hágott már, sőt, egy kicsit
taknyos is lett, szóval most minden kijut neki. Én már jobban vagyok, köhögni
is ritkán köhögök, más bajom nem is volt. Még a meleget is nagyon bírtam. Tegnap
reggel még a fürdőszobát és wc-t takarítottam ki, majd a délutáni alvás után a
lakást takarítottam fel. Bende segített porszívózni, majd felmosni is szeretett
volna, de majdnem elcsúszott a vizes padlón, így inkább nézte a mesét. Ekkor
volt a lakásban 27,5 fok. Hát igen, zárószint, lapos tető, hőség kint… Estére
szerencsére megérkezett a hidegfront, aminek az lett a következménye, hogy
Bende reggel fél kilencig aludt! Ilyen még nem volt ám, mivel max. 8-ig aludt
eddig, de azt is csak elvétve. Ráadásul még meseolvasás előtt bealudt a tévé
előtt, úgyhogy a hidegfront csak jó hatással volt rá.



Én megpróbálkoztam a kovászos uborka elrakásával, s bár
szombaton még érlelődött a napon, most nem igazán érik a napsugarak. Kíváncsi
vagyok, mikor lesz jó és milyen lesz. Illetve tegnap este elmentünk Marciékhoz,
vagyis Marci nagyijához és szedtünk meggyet. Ebből készül meggybefőtt, meg
lekvár, meg süti is, illetve lesz elrakva a fagyóba is. Idén elég sok mindennel
megpróbálkoztam, nem úgy, mint tavaly. Csak egy nagyobb hűtő kellene, meg egy
nagyobb konyha is, vagy legalábbis egy kamraféleség…



És mindig elfelejtem, de Bende is kezdi a mondatokat
formálni. Igaz, még csak két-három szótagból áll, és van egy kis hézag a két
szó között, de azért mégiscsak mondat már. Ilyen pl. az „edd meg”, amikor nem
kéri a kaját (igaz, ezt tájszólásba mondja, de úgy leírva nem olyan szép).
Aztán van, hogy mondta már „apa, jön haza” a munkából. A múltkor a rögbi
labdára azt mondta, hogy dinnye. Idén még nem is mondtuk nagyon, hogy dinnye,
legalábbis nem úgy, hogy mutassuk is neki, hogy miről beszélünk, ezt ő találta
ki. Új szavak még: csiga, szürká (szürke), hangya, ügyes, meg van még egy csomó
minden, de mindig elfelejtem jegyzetelni, ilyenkor meg nem jut az eszembe….




Csongi tegnap is, meg ma is dolgozott, sőt, jövőhéten lesz olyan, hogy meló után megy még fusizni, így csak késő este fog hazaérni. Hát nem tudom, hogy fogja bírni Bende, mert amúgy apás is (na jó, anyás inkább, de ez érthető, mert velem van többet)...És egy kép, tegnap készült, buborékot fújt (amúgy olyan szépen fújja már, nagyon ügyes). Mondjuk itt ép a bubi után néz: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése