Összes oldalmegjelenítés

2011. június 3., péntek

Eperszezon




A nagytakarítás ismét megvolt, sikerült szépen portalanítani
és felmosni is úgy, hogy nem Bende vizezte össze magát. Addig ugyanis Hugival
lementek a játszira. Én voltam védőnőnél szerdán, majd tegnap mentem volna a
dokihoz, de elmaradt a rendelés, így a mai tanácsadói látogatásom is átkerül
jövőhétre. Viszont ma megyek a dokimhoz, már nagyon kíváncsi vagyok a
kistesóra, remélem ébren lesz, amikor nézzük uh-val. Az utolsó vérvételem
eredménye nem lett a legjobb, de ma azt is átbeszéljük a dokival. Illetve
innentől genetikai tanácsadásra is mennem kell majd. De erről majd később.



Tegnap végre készítettem eperszörpöt és eperlekvárt is. Nagyon finom
lett mindkettő, most a száraz dunsztba hűlnek ki. Ma éjszaka leengedem a hűtőt
és holnap kerül a fagyóba az eperszörpből is. A lekvár meg hamar el fog fogyni,
attól nem félek. Főleg, hogy tegnap palacsinta volt az ebéd (meg krumplileves).
Meg amúgy is szeretjük a házi finomságokat
... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése