Összes oldalmegjelenítés

2011. június 17., péntek

Elmaradás




Hát volt történés az elmúlt napokban, de valahogy sosem
jutott időm, hogy blogoljak. De most próbálom pótolni... 



Pünkösdi hétvégén hazautaztunk a szüleinkhez. Ismét hamar
eltelt az idő. Mondjuk nem volt hőség (szerencsére), így sokkal kellemesebb
volt, mint most. Nekem még volt egy általános iskolai osztálytalálkozóm is, ami
ahhoz képest, ahogy indult, elég jól sikerült. Azon a hétvégén kezdte el
mondogatni Bende, hogy fáj a lába (éjszakai alváskor). Arra gyanakodtunk, hogy
biztos növekszik a csont, azért fájhat, de mikor visszajöttünk, kiderült, hogy
valami vírus okozza. Azóta már azt is tudjuk, hogy ismét húgyúti fertőzése van,
ezért most antibiotikumot kell szednie. Hétfőn délután jöttünk haza és kedden
estére belázasodott. Meg nagyon semmi hangulata nem volt, bújt nagyon és nem
akart játszani. Mivel ez ismeretlen eredetű láz, gondoltam, hogy vinnem kell
majd vizeletet, így szerdán reggel hétkor fel is került a vizeletgyűjtő tasak.
Csakhogy nem nagyon akaródzott belepisilni. Mondjuk inni is alig akart, nagyon
kellett neki erőltetni, mert nem ment le neki semmi. Ráadásul nekem 10 órára
mennem kellett volna a genetikai tanácsadásra, így fél 11-kor rácsörögtem
Csongira, hogy jöjjön haza és majd vigye ő le Bendét a dokihoz. Hát, fél 12-kor
mentek le, de amíg ott voltak nem pisilt, csak amikor hazajöttek, dél után 10
perccel. Persze délig rendelt az orvos. Viszont én elvittem a délutáni
orvoshoz, aki megnézte, de nem talált benne semmit (egy kis fehérjét csak). Egy
kicsit megnyugodtam, de másnap délután vinni kellett ismét a saját orvoshoz is
mintát, ott viszont kiderült, hogy van benne fertőzés (enyhe ugyan, de kezelni
kell), így most 10 napos antibiotikum kúrát kap, olyat, mint amikor 5 hónaposan
(amikor kijöttünk a kórházból). Szerencsére ezt itthon is lehet már kezelni,
így nem kell kórházba menni (ez egy félelmem amúgy). Mondjuk, eléggé nehézkesen
veszi be a gyomra a gyógyszert, tegnap a felét kiköpte, ma összekevertem egy
kis lekvárral, de az se ment le, így kénytelen voltam (vagyok és leszek) lefogni
és belenyomni a szájába, mert szerintem hiába ízesítem bármivel, érezni fogja a
gyógyszer ízét. És azt nem szeretném, ha emiatt nem ízlene neki valamilyen
kaja. Így most naponta kétszer nekigyürkőzök és adagolom szépen a szert. Meg
mellette a probiotikumot is, csakhogy egálba legyen. Amúgy még mindig bújós,
látszik, hogy nincs teljesen rendben a szervezete, de azon vagyunk, hogy
gyógyuljon. Ja és szegénykém elkapta tőlem a köhögést. Én kb. egy hete kezdtem
el köhögni és most múlik, na Bendén most jött ki, de őt már kezeljük a tantum
verdével (én meg nem vittem haza a szülőkhöz, így én csak teáztam). Szóval jól
kijutott a jóból mostanság…



Hugi ismét fent volt, hétfőn jött velünk és ma ment haza. Nagy
segítség volt ismét, mert én kedden mentem a genetikai uh-ra, ahol mindent
rendben találtak. Az utolsó kérdésemre is megkaptuk a választ, hogy kisöcsi
lakozik a pociban. Igazából kislánynak is örültünk volna, de valahogy én mégis
jobban örülök a kisfiúnak…



Szerdán pedig voltam genetikai tanácsadáson. A korom miatt
is javasolt, meg ugye az afp eredménye miatt is, bár az uh-n mindent rendben
találtak, ennek ellenére többször kell majd menjek. Most 24 hetesen is megyek
uh-ra (júli 6-án), azután pedig tanácsadásra. Ez számomra is megnyugtató. Amúgy
a tanácsadóban kérdezgettek pár dolgot, aztán ennyi. Szóval nem valami nagy
dolog, annyit leszámítva, hogy az öt perc beszélgetésre kb. egy órát vártam. Menni
szerettünk volna 4D-re is „Manóval”, de pont akkor megyek újra uh-ra, így az
egy kicsit tolódik. Meg a saját dokimhoz is később megyek így, mert ellenőrizve
leszek mégis.



Csütörtökön az EKG-t is megcsináltattam, minden okés. Már
csak a kilókkal kellene leszámolnom, de erre most nem sok esélyt látok. Amúgy az
a furcsa, hogy Bendével még ilyenkor alig volt hasam, most meg úgy néz ki, mint
Bogyóval kb. 30 hetesen (pedig csak most töltöttem a félidőt). Majd hozok
pocakfotót is egyszercsak.



Ja, és még egy hír, felvették Bendét a bölcsibe, majd júli
12-én lesz szülői, akkor (vagy előtte) fogok szólni, hogy köszönjük a
lehetőséget, de nem élünk vele. Bár Bende szempontjából kiváló lenne, viszont a
késő őszi, téli szezonban nem látom értelmét, hogy hazahozza a bölcsiből a
betegségeket egy újszülöttre, így marad jövőre az ovi. Addigra a tesó is
megerősödik… 

4 megjegyzés:

  1. Gratulálunk az újabb kisfiúhoz, ezek szerint Bendének lesz egy második rosszcsont játszótársa, akivel majd autózhat. :) neveken már gondolkoztok? :) jó babavárást kívánunk! .)

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást Bendének, a leendő kistesóhoz pedig gratulálok! :))) Most újra indul a drukk nektek! :DDDD

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok! Hát eddig a Merse a befutó nevünk, ezt már Bende is ki tudja mondani, de ugye még nem végleges.... van is rá még 4 hónapunk, hogy kitaláljuk....

    VálaszTörlés
  4. Mindig izgatottan várom az újabb eseményeket, hogy mi történik Veletek! Örülök, hogy a Pocaklakóval minden rendben, Bendének pedig mielőbbi gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés