Összes oldalmegjelenítés

2010. február 25., csütörtök

Holnap

Holnap hazautazunk ismét a szülőkhöz és majd csak vasárnap jövünk vissza. Szombaton Csongi egyik hugának a szalagavatójára vagyunk hivatalosak, de én és Bende maradunk anyukáméknál, mert egyrészt a szopizások miatt nem merem bevállalni, hogy valahol is otthagyjam, meg mivel ritkán is látja a nagyszülőket, így emiatt sem szeretném még csak úgy otthagyni senkinél. De majd eljön ennek is az ideje hamarosan.


Amúgy a tegnapi éjszakánk kifejezetten jól sikerült az elmúlt hetekhez képest. Este nyolc körül volt szopizás fürdés után, aztán próbálta Csongi elaltatni, de végül még ébren rakta a kiságyba, egy kicsit nyűglődött, végül kivettem magam mellé és két mp alatt be is aludt. Aztán kitettem a kiságyba és legközelebb éjfélkor, majd háromkor kelt enni. Aztán ismét volt egy kis nyöszörgés és hiába fordítottam oldalra, meg vissza, meg hátra, meg hasra már nem volt jó neki sehogy, így ismét kivettem magunk mellé és megint két mp alatt bealudt és végül még ötkor szopizott. Haladunk ám, már ennek is örülök, mert mégiscsak jobb, mint a kb. hatszori szopizás...


Napközben mostanában visszatértünk a háromszori alváshoz, alszik egyet délelőtt, egyet délután és egyet még fürdés előtt. Most is alszik. Mondjuk délelőtt aludt két órát, már néztem, hogy mi történt, mert általában fél óra után megébred és utána már csak fél-egy órát tud aludni. De bealudt rajtam, letettem a kiságyba és olyan jót aludt, hogy a végén én már unatkoztam. Délután viszont a sétáláskor csak kb. 40 percet aludt, így gondoltam, hogy este még el fog aludni fürdés előtt. Hát meglátjuk, milyen lesz így az éjszakánk. Néha túl tudja magát pörgetni, legfeljebb majd később alszik el és hátha megint csak három alkalommal kelne éjszaka, vagy kevesebbszer.


És most egy videó, ahogy nevetve szétszedi a kiságy "tartozékait":


http://www.youtube-nocookie.com/v/NXqLd_7P_i0&hl=en_US&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01&border=1

1 megjegyzés:

  1. Régi írtál:( Biztosan még mindig a Nagyszülőknél vagytok. Mindenesetre egy puszit küldünk Nektek! (Na, jó, Bendének kettőt!)

    VálaszTörlés