Összes oldalmegjelenítés

2010. február 7., vasárnap

Sírás és fogzás

Mostanában kicsit nyűgösebb szokott lenni Bogyó, mi pedig a fogára tippelünk. Bár mindent nem lehet arra kenni, de valamikor ok nélkül elkezd sírni. Aztán vannak hisztis sírások is, meg kis nyivákolások is. Na hogy ezeket „kitől tanulta”, nem tudom. Mint egy kislány, szoktuk is mondani. Na, de visszatérve a sírásra és hogy a fogára tippelünk. Nem is tévedtünk sokat, ugyanis ma reggeli közben szólt Csongi, hogy dudorodik a bal alsó metszőfoga. Hát így sikerült lefényképezni:



 


Elölről nézve már van egy kis pukli és felülről is látszik, hogy nem sok kell hozzá, hogy kibújjon. Szerintem hét hónapos korára ki is bújik az első foga. De a jobb alsó metszőfoga is látszódik már, csak az még nincs annyira megduzzadva. Na, arra is kíváncsi leszek, hogy milyen lesz majd ezután a szopizás. Szóval a sírásokat/nyűgösségeket vehetjük mostmár a fogaknak is.


Ma készült egy jó pár adag étel Bendinek is, amit a fagyóba teszek. Persze előtte „kidobtam” kb. 8 dlt anyatejet, mivel kellett a tartó és „a nem frissen facsart anyatejet” nem igazán díjazza a kisfiunk. Még úgy se, hogy hozzákeverjem valami más ételhez (alma, vagy krumpli). Úgyhogy ki kellett önteni. De sütöttem neki almát (ezt nem fagyasztjuk, holnapra el is fogy), céklát, répát, krumplit és tököt. Van, amit még nem kóstolt, ezért kis adagot tettem el. Viszont nem akarom a sütőt beindítani azért, hogy egy ízt süssek, ezért most sütőzacskóba pakoltam külön-külön, az almát fóliába tettem és a mi ebédünkkel megsütöttem. Így vannak új ízek is, amit csak kiengedek és már eheti is a kis torkos. Tegnap egyébként kipróbáltuk a kecskeméti konzerv alma-őszibarackot, ami ízlett neki. Hogy most ennek a hatására-e, vagy hogy elhagytuk a vasat, nem tudom, de ma szinte minden pelusban volt széklet és amolyan normális állagú (se nem híg, se nem kemény). És azért gondoltam a sütésre, mert így minden tápérték megmarad, nem úgy, mint a főzésnél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése