Összes oldalmegjelenítés

2010. február 1., hétfő

Szóval a hétvége

Pénteken időben indultunk, hogy tudjon egy nagyot aludni Bende. Persze előtte egy kicsit sikerült lefárasztani, ennek az lett az eredménye, hogy míg én pakolásztam, addig ő bealudt a játékai között. Ezt a képet tettem fel elsőként tegnap. Az úton először nézelődött, majd hazáig aludt. Először Csongi anyukájáékhoz szaladtunk be, ahol a hirtelen felbukkant rég látott arcok láttán eltörött a mécses. Meg előtte ébredt, így szegénykém azt se tudta, hogy hol van. Végül megbékélt, de mentünk tovább anyukámékhoz, a szálláshelyünkre. Ott is meg volt lepődve először, de végül sikerült feloldódnia. Az éjszaka csak négyszer kelt és szépen elaludt a kiságyban. Mi viszont nem aludtunk olyan jól, mert kényelmetlen volt az ágy, ráadásul Csongi korán kelt is, mert ment az apukájáékhoz disznóvágásra. Mi pedig ébredés után a nővéremékhez, mert ott is disznóvágás volt, ráadásul jöttek a szekszárdi rokonok is segíteni. Velük meg már rég találkoztunk. Azt le kell írjam, hogy Bende fél nyolckor kelt, elég rég volt már ilyen, mert általában kelünk hat után. Szóval mi délelőtt átmentünk tesómékhoz, ahol még Bogyó gagyarászott is, pedig ott is sok ember volt, illetve rég látott rokon. Ebéd után sétáltunk egy nagyot és átmentünk babakocsival Csongit megnézni, hogy haladnak. Bende ott is gagyarászott, túlharsogta a darálót is. Aranyos volt. Még az este folyamán visszamentünk tesómékhoz, majd jöhetett az éjszaka. Hát nem volt egy szokványos napunk, elég sokszor ébredt Bende, végül mellettem aludt, de én meg alig aludtam. Na, mindegy, majd kipihenem valamikor. Vasárnap reggel kimentünk Ancsa barátnőmékhez meglátogatni Lora babájukat, aki már 10 hónapos és jobb húsban van, mint Bendi. Hát volt meglepődés kisfiunk részéről, amikor Lora megpaskolta az arcát. Kicsit meg is volt szeppenve Bogyó, illetve amikor Lora sikongatott, akkor már görbült is Bende szája sarka, de hát elég ritkán találkoznak. Azért reméljük majd később jót fognak játszani. Ezután pedig Csongi anyukájáéknál voltunk kora délutánig, mert még időben szerettünk volna visszaindulni, hogy hazafelé az úton is aludjon egy nagyot az autóban. Ez sikerült is (második kép). A tegnapi esténk se volt valami jó, este megint elkezdett sírni keservesen és viszonylag sokat aludt mellettem. Aztán korán akart kelni, de végül sikerült visszaaltatni. Délelőtt ismét elkezdett sírni és akkor vettem észre, hogy az alsó ínyénél már fehérlik valami. Csongi már a hétvégén tapogatta az ínyét és mondta, hogy érez valamit és most, hogy vörösödött a feje a sírástól, a fogánál eléggé fehérlett. Szóval szerintem pár hét és kint vannak az alsó fogak. Egy kicsit örülök is, meg nem is, mert azért még mi elég sokat szopizunk. Nem tudom, milyen lesz majd.


Ma pedig kaptam egy kis kimenőt, bebicikliztem a belvárosba, vettem pár üveg bébiételt is (vész esetére), illetve zöldséget, gyümölcsöt, legyen mit párolni Bendinek, meg nekünk is. A héten kipróbálom a krumplit, illetve a céklát is szeretném megkóstoltatni Bogyóval. Hát meglátjuk, hogy alakul az étrendünk.

1 megjegyzés:

  1. :)))) Bennynek már hónapok óta fehérlik az ínye és meg van duzzadva, a dokinő már novemberben azt látta, hogy azon a héten kibújnak a fogai... :))) mondanom sem kell, még fogatlan.. :))) szóval még bármi lehet, de így van mire fognunk a nyűgösebb napjaikat... :)))) nálunk már október óta "ááá , csak jön a foga" van mindenre. :D

    VálaszTörlés