Összes oldalmegjelenítés

2010. február 23., kedd

Ami kimaradt



Ami még kimaradt a tegnapi beszámolóból, hogy legközelebb
május 13-án kell mennünk az ultrahangra és nephrológiára, előtte
vizeletvizsgálatra. A főorvos szerint két negatív uh után már nem kell mennünk
és az  5mm-es tágulatot már nem tüntetik
fel. Mi most a 8-nál tartunk. Hát bízok benne, hogy tényleg kinövi egy éves
korára.



Volt pár nap, amikor Bende nem szeretett fürdeni. Már jó pár
napja áttelepültünk a fürdőszobába, mert nagyon csapkodott, aztán egyszer egy
kicsit kicsúszott Csongi kezéből, de nem ütötte meg magát nagyon, csak inkább
megijedt. Én erre gyanakodtam, hogy emiatt sírt utána még vagy három napig.
Csongi meg a víz hőfokára gyanakodott, így azzal ismét kísérleteztünk, míg
végül a negyedik napon a 38 fokos vízben ismét a régi volt és ment ezerrel a
csapkodás. Hogy most a buksi beütése, vagy a víz hőfoka okozhatta a sírást, nem
tudni, mindenesetre örülünk, hogy újra a régi.



Ugye a két kis alsó fogacskája is kibújt és amikor
huncutkodik és vigyorog, nagyon aranyos tud lenni. Majd próbálom levideózni, de
ez csak akkor lehetséges, ha Csongi is itthon van. Amúgy ha hazajön ebédre az
apukája, akkor már indul a huncutkodás, nagyon tudnak ám egymásnak örülni.



Éjszaka nem aludtunk jól, Bende is felriadt egy órakor,
végül kiporszívóztuk az orrát és végig mellettünk aludt. Szopizni mintha
kevesebbszer kelt volna (nem volt nyolc alkalom), de ebbe a köhögős időszakban
inkább én is sűrűbben teszem éjszaka cicire, mint visszaaltassam, mert a
langyos tejcsi gondolom jól esik neki. Aztán úgy néz ki, hogy én is kezdek
letaknyosodni, aminek nem igazán örülök. Jó lett volna kibírni ezt a telet
megfázás nélkül. A fejem már jó pár napja fáj, ezt az időjárásnak tudtam be,
aztán tegnap elkezdtem én is köhögni, míg végül este már az orromat is fújtam.
Sőt éjszaka be is volt dugulva az egyik orrlyukam. Reggel végül az én
orrfúvásomra ébredt Bogyó. Hát nem a legjobb alvó, olyan lesz szerintem, mint
én. Ha nem alszik nagyon mélyen, akkor egy kis rezzenésre már ébred. Ez meg nem
annyira jó, mert ha azt szeretném, hogy napközben is kipihenje magát, akkor
csendben kell ténykednem. Mondjuk a rádió megy a konyhában, meg ha sütök-főzök
az is behallatszik, de ha már a szobában elkezdenék pakolászni, akkor ébredne. Este
is volt már rá példa, hogy felriadt, amikor az ágyban megfordultam. Na, de majd
meglátjuk, hogy milyen kis emberke is lesz ő valójában.



Egyre ügyesebben mászkál a szobában pörögva-forogva. Már
pakolásznom kell előle a dohányzóasztalt, meg lassan a laptopnak is feljebb
kellene kerülnie. A többi dolog úgy marad, ahogy van és majd próbáljuk
megtanítani, hogy ha lehet, ne sűrűn nyomogassa a tv-t, vagy dvd lejátszót és
ne egyen a virágnak a földjéből… 

1 megjegyzés:

  1. Benny már tudja, hogy nem pakoljuk le apukája cédéjeit a zenesarokról, de szinte nincs olyan nap, hogy ne próbálna meg bosszantani minket ezzel. :)) odales, hogy figyeljük e, és máris repülnek a cédék....remélem, Bende nem épp a virágföld evéssel fog így huncutkodni! :)))

    VálaszTörlés